نخستین برد نماینده استان در مرحله نخست مرحله لیگ 3
تاريخ : دو شنبه 3 آبان 1395برچسب:لیگ3, | 14:59 | نویسنده : sport-kj

نخستین برد نماینده استان در مرحله نخست مرحله لیگ 3

 

به گزارش سایت هیأت فوتبال استان، ظهر امروز یکشنبه دوم آبانماه از ساعت 14 دیدار تیم های بستنی اعتمادیان قاین و صفاهان اصفهان از هفته سوم مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال کشور در ورزشگاه شهید امین زاده قاین برگزار شد که در یک دیدار مهیج ولی کم گل،خوشبختانه نخستین پیروزی نماینده استان حاصل شد.

به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال قاین؛

این مسابقه از ساعت 14  در ورزشگاه شهید امین زاده قاین با حضور تقریبا 3 هزار نفر تماشاگر پرشور با سوت داوران کرمانی آغاز شد. در نیمه اول با دیدار نتیجه 0بر0 به پایان رسید. اما در نیمه دوم با اولین تعویض تیم بستنی اعتمادیان در دقیقه 65 صورت گرفت و آمدن یک مهاجم دیگر در ترکیب قاین اتفاق بیفتد تا به هر طریقی که شده این 3امتیاز را از این تیم اصفهانی که سابقه حضور در لبگ 3 و بازیکنان توانمند این باشگاه بگیرند .. تا اینکه در دقایق 70 ارسال توپ به سمت دروازه اصفهان و خروج دروازه بان این تیم از محوطه جریمه جهت جلوگیری از توب به مهاجم تیم قاین با دست لمس کرد و با اخراج خودش این موقعیت صد در صدی را از تیم بستنی گرفت .
حملات تیم قاین ادامه یافت تا اینکه بعد از چند دقیقه با ارسال کرنر از سمت راست و ضربه سری که شماره 67 حسین طیب دروازه تیم صفاهان را باز و ورزشگاه را با این گل منفجر از شادی تماشاگران نمود ..
داور 7دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد و خوشبختانه این مسابقه با نتیجه 1بر 0 به نفع تیم بستنی اعتمادیان به پایان رسید..

با این برد تیم اعتمادیان قاین با کسب 4 امتیاز از سه مسابقه کار خود را در ادامه مسابقات در هفته چهارم، درمورخ هشتم آبانماه در مصاف با تیم آب و برق کیش پیگیری خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی