تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394برچسب:تیراندازی94, | 2:8 | نویسنده : sport-kj
مراسم استقبال از بانوی تیراندازی ایران برگزار شد
خدمتی ، قهرمان تیراندازی آسیا وارد بیرجند شد
نجمه خدمتی دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی کویت، دقایقی پیش وارد فرودگاه بیرجند شد و مورد استقبال گرم جامعه ورزش و جوانان و برخی از مقامات و مسوولین استانی و محلی قرار گرفت.
خدمتی ، قهرمان تیراندازی آسیا وارد بیرجند شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،نجمه خدمتی در این مراسم با ارایه گزارشی از کم و کیف مسابقات با قدردانی از تلاش کادر فنی،مسوولان و دعای خیر مردم،اظهار داشت:خوشحالم که دل مردم را شاد کردم.
گفتنی است در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی تیراندازی آسیایی کویت ،نمایندگان جوان ایران ؛ نجمه خدمتی ، نماینده شایسته خراسان جنوبی  و کرم زاده توانستند به مرحله پایانی راه یابند و خدمتی ضمن شکستن رکورد جهان و ارتقای 2 امتیازی ،توانست به مدال طلا و دیگر نماینده کشورمان به نقره دست یابد و مدال طلای تیمی ایران را در ماده تفنگ 50 متر سه وضعیت نیز کسب کنند.
پیش از این نجمه خدمتی در روز نخست رقابت ها و در تفنگ 10 متر بانوان در مرحله مقدماتی توانست به عنوان نفر دوم به دور پایانی صعود کند و در کنار هم تیمی هایش ، مدال طلای تیمی را به دست آورد.
در دومین روز نیز این بار خدمتی، شانس کسب مدال ماده تفنگ 50 متر درازکش را در مصاف با رقبای سرسخت خود محک زد تا ضمن دست یافتن به گردن آویز  برنز،در کنار سایر نمایندگان شایسته ایران،مدال طلای تیمی را از آن کاروان ورزشی کشورمان کند.
بدین ترتیب نماینده شایسته خراسان جنوبی توانست در بخش انفرادی به یک نشان طلا و یک برنز و در بخش تیمی به 3 نشان طلا در 3 ماده تفنگ 10 متر،50 متز درازکش و سه وضعیت دست یابد.
سیزدهمین دوره مسابقات آسیایی با حضور 835 تیرانداز از 32 کشور قاره کهن از 12 تا 22 آبان در حال پیگیری است.

در این مراسم،مهدی عجمی نژاد،معاون توسعه امور ورزش و مریم تیمورپور،مسوول هماهنگی امور بانوان اداره کل نیز حضور داشتند.



ادامه خبر...
در حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی
علی کهنسال به عنوان مسئول امور باشگاه های استان منصوب شد
علی کهنسال به عنوان مسئول امور باشگاه های استان منصوب شد

بهرام عزیززاده مقدم ، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در حکمی علی کهنسال را به عنوان مسئول امور باشگاه های استان منصوب کرد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان  ، در بخشی از این حکم  خطاب به وی اظهار امیدواری شده است ،شرایط تقویت بیش از پیش  حضور بخش خصوصی در ورزش با بهره گیری از همه ظرفیت ها و تجارب، تسهیل شود ....



ادامه خبر...
مسابقات قهرمانی تیراندازی آسیا در کویت
درخشش نجمعه خدمتی با کسب 5 مدال تیمی و انفرادی
شکستن رکورد و ارتقای 2 امتیازی در مرحله پایانی مسابقات تفنگ 50 متر سه وضعیت آسیا اتفاق افتاد
درخشش نجمعه خدمتی با کسب 5 مدال تیمی و انفرادی

دیروز سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی تیراندازی آسیا در کویت در حالی در چهارمین روز آن پیگیری شد که نمایندگان جوان ایران ؛ نجمه خدمتی ، نماینده شایسته خراسان جنوبی  و کرم زاده توانستند به مرحله پایانی راه یابند و خدمتی ضمن شکستن رکورد جهان و ارتقای 2 امتیازی ،توانست به مدال طلا و دیگر نماینده کشورمان به نقره دست یابد و مدال طلای تیمی ایران را در ماده تفنگ 50 متر سه وضعیت نیز کسب کنند. ادامه خبر بروید...



ادامه خبر...
تاريخ : شنبه 2 آبان 1394برچسب:, | 3:49 | نویسنده : sport-kj

ابلاغ جدید داوران استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

قضاوت دیدار ابومسلم مشهد و نفت امیدیه از هفته دوم رقابت های لیگ دسته دو کشور به داوران خراسان جنوبی سپرده شد...



ادامه خبر...

  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی