با سلام
مسابقه تیراندازی دوستانه منتخیبن استعدادیابی دیماه 95 کانون بسیج ورزشکاران بیرجند با معرفی نفرات برتر در بخش بانوان معرفی و در پایان مسابقه از نفرات برتر اول تا سوم در دو رشته تفنگ و تپانچه و نفرات برتر بخش آقایان در دو رشته تفنگ و تپانچه که 15دیماه هفته پیش برگزار گردید با اهدا حکم مدال در حضور معاونت اداره کل ورزش جوانان خراسان جنوبی جناب آقای عجمی نژاد , ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند جناب آقای خسروی , دبیر هیات تیراندازی استان و شهرستان بیرجند جناب آقای سلیمانی وجناب آقای جعفری, جناب سرهنگ زمردی سپاه انصارالرضا استان و جناب سروان حبیب زاده مدیریت کانون بسیج ورزشکاران بیرجند , جناب آقای سیدرضا حسینی ریاست هیات تیراندازی سپاه استان و حضور ارزشمند پیشکسوت محترم و ارزشمند جناب آقای اصغری و خانواده های محترم ورزشکاران شرکت کننده برگزار گردید .

نفرات برتر مسابقه بانوان امروز در دو رشته تفنگ و تپانچه پس از برگزاری دور مقدماتی مسابقه عصر چهارشنبه امروز معرفی گردیدند که :

در بخش تفنگ بانوان :
مرضیه مومن (مقام اول)
سیده فاطمه حسینی (مقام دوم)
رشیده واحدی(مقام سوم)

بخش تپانچه :
شیرین حسین آبادی(مقام اول)
زینب رحیمی(مقام دوم)
فرزانه سرزهی(مقام سوم)

سرداوری این مسابقات برعهده سیدرضا حسینی

و داوران : آقایان توکلی, کاظمی, میابادی

 و خانمها : حاجی پور , ملائی و خانم سلطانپور بر عهده داشتند

نظارت این مسابقه را آقای احسان سلمانی برعهده داشتند.



ادامه خبر...

با سلام
برگزاری مسابقه دوستانه تیراندازی سلاح های بادی در دو رشته تفنگ و تپانچه در بخش بانوان روز چهارشنبه 22دیماه 95 راس ساعت 16:00 در محل سالن تیراندازی شهیدکاوه کانون بسیج جوانان بیرجند برگزار میگردد

اطلاع رسانی فرمایید.

باتشکر




ادامه خبر...

کسب سهمیه قهرمانی کشور بزرگسالان توسط تیراندازنوجوان استانمان سیده فاطمه حسینی وقرارگرفتن درجمع برترین های نوجوانان کشور همچنین خانم رشیده واحدی به مربیگری سیدرضاحسینی تبریک میگوییم ....



ادامه خبر...

 

برگزاری مسابقه تیراندازی دوستانه تیراندازان کانون بسیج بیرجند در دو رشته تفنگ وتپانچه در بخش آقایان برگزار گردید ...


که در پایان این مسابقه از نفرات برتر اول تا سوم در دو رشته تفنگ و تپانچه آقایان به رسم یادبود هدیه ای با اهدا جناب آقای  علیرضا مومن تقدیر و تشکر شد .

نفرات برتر رشته تفنگ :
1.سعید نوری (مقام اول)
2.رضا پردل (مقام دوم)
3.عرشیا اعتماد (مقام سوم)

نفرات برتر رشته تپانچه
1.حمیدرضا رضایی (مقام اول)
2.مجیدعیشی (مقام دوم)
3.اشکان عظیمی(مقام سوم)

داوری این مسابقه را آقایان کاظمی , سلمانی و میابادی در محل سالن تیراندازی شهید کاوه کانون بسیج جوانان برعهده داشتند.




ادامه خبر...

اعزام تیراندازان نوجوان استان تیم کانون بسیج بیرجند خانم ها سیده فاطمه حسینی و رشیده واحدی به مربیگری سیدرضاحسینی به مرحله اول مسابقات زمستانه آزادکشوری که 16_17دیماه سال جاری درتهران سالن هشتاد خط  فدراسیون تیراندازی برگزار میگردد در رده سنی نوجوان به این مسابقات اعزام و شرکت خواهند کرد ....



ادامه خبر...
تاريخ : دو شنبه 6 دی 1395برچسب:, | 3:34 | نویسنده : sport-kj

گفتگویی متفاوت با تیرانداز ملی پوش استان

 
گفتن دغدغه ها فایده ندارد

زهرا قربانی - اولین بانوی طلایی ایران در بازی های آسیایی اینچئون است، او در این رقابت ها اولین طلای کاروان اعزامی ایران را در رشته تیراندازی با تفنگ بادی از آن خود کرد.
«نجمه خدمتی»، تیرانداز ملی پوش بیرجندی تا کنون در رقابت های مختلف بین المللی شرکت و افتخار آفرینی کرده و تجربه حضور در میدان بزرگ المپیک و کسب عنوان هشتمی در المپیک ریو دوژانیرو در بخش سه وضعیت را هم در کارنامه ورزشی خود دارد.
آخرین نبرد این بانوی ورزشکار بیرجندی در میدان های بین المللی مربوط به رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا است که ماه گذشته به میزبانی تهران برگزار شد. در این رقابت ها  «خدمتی» با وجود راهیابی  به فینال نتوانست مدالی را از آن خود کند اما همین ورود به فینال، تیم ایران را در این رقابت ها برنزی کرد.
گفتگو با این ورزشکار پرافتخار بیرجندی به دلیل تداخل با برنامه های درسی اش در 2 مقطع تغییر می کند تا این که ساعت 15 و 30 دقیقه یکی از واپسین روزهای پاییزی «نجمه خدمتی» میهمان تحریریه «خراسان جنوبی» می شود .
کم حرف است طوری که پاسخ هایش در سوالاتم پنهان می شود و به اجبار برای توضیحات بیشتر از پدرش که در این مصاحبه او را همراهی می کند کمک می گیرم.
وقتی دلیل این موضوع را می پرسم از تاثیر کم گفته ها و خواسته هایش صحبت می کند.
آن طور که می گوید: در حالی که تمام ورزشکاران ملی پوش در استان های خود تمرین می کنند او  مجبور است به دلیل نبود سالن استاندارد در بیرجند همیشه در تهران باشد و دوری از خانواده و مشکلات رفت و آمد کلافه اش کرده است.
 احداث و تجهیز یک باب سالن ورزشی تخصصی تیراندازی در مرکز استان تنها درخواستی بوده که  زمان برگشت المپیک مطرح کرده اما با گذشت 4 ماه هنوز این موضوع محقق نشده است. ادامه خبر بروید ...


ادامه خبر...

 

کسب مقام سوم کشور در رشته پینگ پنگ  ومسابقات جانبازان سالم تن کشور در شهرستان رامسر توسط جناب آقای علی مومن را به جامعه ورزش استان تبریک میگویم ...



ادامه خبر...
تاريخ : جمعه 3 دی 1395برچسب:, | 20:8 | نویسنده : sport-kj

نتایج هفته چهارم لیگ والیبال استان:
منطقه ۱
بزرگسالان بیرجند۳_معصوم آبادخوسف ۲
سربیشه ۳ _جوانان بیرجند ۱
نوجوانان استان ۳ _ زیرکوه ۱
منطقه ۲
سرایان ۱_ فردوس ۳
بشرویه  ۰ _ قاین ۳




ادامه خبر...

  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی