تاريخ : شنبه 24 مرداد 1394برچسب:تیراندازی94, | 1:39 | نویسنده : sport-kj

 

اینجا را برای مشاهده ویدیو شبکه خاوران بیرجند کلیک کنید

لینک مصاحبه در اخبار ورزشی شبکه 3
اینجا کلیک کنید



مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري بيرجند منصوب شد
خراسان جنوبي - مورخ یکشنبه 1394/05/18 شماره انتشار 19039

مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري بيرجند پس از دوسال انتخاب شد.

مسئول تربيت بدني شهرداري بيرجند از انتخاب مدير عامل جديد باشگاه فرهنگي ورزشي خبر داد و گفت: «حميد رضا رخشاني» براي تصدي اين سمت از طرف شهردار بيرجند برگزيده شد.

«ناصري» با بيان اين که از 2 سال قبل تاکنون اين باشگاه بدون مدير عامل اداره مي شد، گفت فعاليت باشگاه فرهنگي ورزشي در زمينه ورزش هاي همگاني، مسابقات محلي و... است.



ادامه خبر...

برگزاری دوره مربیگری درجه c آسیا در نیمه دوم شهریور در بیرجند- ثبت نام از متقاضیان دوره استعدادیابی مربیگری

مطابق با اعلام قبلی و هماهنگی های صورت گرفته و مجوز صادره از سوی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال دوره مربیگری درجه c آسیا مطابق با تاریخ اعلام شده از 10 تا 23 شهریور در بیرجند برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، علاقه مندان شرکت در دوره استعدادیابی مربیگری -درجه D - هرچه سریعتر حداکثر تامورخ 94/05/23 نسبت به اعلام آمادگی خود و هماهنگی با شماره تماس 09353605255 آقای پاکرو اقدام نمایند.



ادامه خبر...
تاريخ : پنج شنبه 8 مرداد 1394برچسب:تیراندازی94, | 3:54 | نویسنده : sport-kj
حرفه داوري در گفت و گو با داور حرفه اي
سوت قيمتي «کامراني فر»
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1394/05/07 شماره انتشار 19030

سيد حسين حسيني-ديدگاه و برخورد مسئولان فوتبال ما با داوري چندان خوب نيست، در يک ليگ فقط وقتي که اتفاقي مي افتد همه يادشان مي آيد که داوري هم مهم است ولي تعجب من اين است که هيچ راهکار و برنامه مدوني براي رشد داوري وجود ندارد...بيش از 40 داور استان با دقت در حال مرور مطالبي هستند که داور حرفه اي مطرح مي کند. صحنه هايي برگزيده از رقابت هاي مطرح فوتبال دنيا پخش مي شود و افراد حاضر در کلاس علاوه بر تشخيص خطا بودن يا نبودن آن بايد آن ها را بر حسب درجه تقسيم بندي کنند. ادامه بروید...



ادامه خبر...
تاريخ : دو شنبه 5 مرداد 1394برچسب:تیراندازی94, | 14:24 | نویسنده : sport-kj

ورود تیم ملی جوانان به بیرجند

تیم ملی جوانان که به منظور برپایی اردوی تدارکاتی یک هفته ای مقرر بود به بیرجند سفر کنند، صبح امروز با استقبال مسولین هیأت فوتبال استان و شهرستان بیرجند و همچنین مسئولین ورزشی و مقاماتی از شهرداری بیرجند،وارد این شهر شدند.

بنا بر برنامه قبلی،این تیم اولین تمرین خود را عصر دوشنبه 5مرداد ساعت 18 در زمین چمن آزادی بیرجند برگزار میکند.

این تیم شامل 26بازیکن و 8 نفرکادرفنی به سرمبیگری امیرحسین پیروانی و سرپرستی کوروش برمک به مدت یک هفته در بیرجند حضور خواهند داشت.اخبار بعدی در این خصوص متعاقبا اعلام میگردد.



ادامه خبر...
تیم ملی فوتبال جوانان در خراسان جنوبی اردو می زند
برات زاده:به دنبال سهم خود در رشد تیم های ملی پایه هستیم

علی برات زاده،رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی خبر از برگزاری اردوی یک هفته ای ملی پوشان جوان تیم ملی فوتبال ایران به مدت یک هفته از 5 تا 12 مرداد در ورزشگاه آزادی بیرجند داد و خاطرنشان کرد:این تیم نماینده ایران در مسابقات آسیایی است و بدین لحاظ به دنبال شکوفایی ظرفیت های استان در دو حوزه ارتقای دانش فنی مربیان و محک زدن تیم های جوانان هستیم ادامه بروید...



ادامه خبر...

  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی