تعیین قهرمان زودهنگام لیگ فوتبال بزرگسالان استان -- قاینی ها اینبار سهمیه دار لیگ3شدند..

بستنی اعتمادیان قاین یک هفته به پایان مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان استان ، قهرمان استان شد..

 

 

به گزارش سایت هیات فوتبال استان،هفته نهم لیگ بزرگسالان فوتبال استان برای نخستین بار در طول مسابقات،با دو دیدار بجای سه دیدار برگزارشد. در این هفته تیم نهبندان نتوانست مقابل سرخپوشان در بیرجند حاضر شود و به همین علت بازی سرخپوشان-نهبندان برگزار نشد و نتیجه 3بر 0 ازسوی کمیته اجرایی(شامل کمیته انضباطی و ..) اعلام شد.
اما در دیدار دیگر هفته نهم ،تیم دهیاری اسفشاد قاین میزبان پیشگامان بیرجند بود که در این دیدار میهمان توانست با 7گل میزبان خود را مغلوب کند و با این برد با 17 امتیاز (بدون درنظرگرفتن نتیجه بازی پیشگامان -شاهین فردوس) کارخود را تا به اینجای مسابقات پیش ببرد. پیشگامانیها امید داشتند تا درصورت رخ دادن یک نتیجه خاص از بازی شاهین فردوس و بستنی اعتمادیان امیدی به قهرمانی داشته باشند. اما فوتبال همیشه روی بیرحمی خود را در کنار زیباییهای خود نیز دارد که برای یک تیم اوج غم و برای دیگر تیم اوج شادی را به بار می آورد.

شاهین فردوس 0    — بستنی اعتمادیان 3
شاید مهمترین دیدار مرحله برگشت لیگ فوتبال بزرگسالان استان در هفته نهم و بین فردوس و قاین قرار داشت.
در این بازی مهم که نتیجه آن تکلیف قهرمانی را مشخص میکرد شاهین فردوس میزبان بستنی اعتمادیان قاین بود که در یک بازی آرام و بدون حاشیه ، قاینیها به حدس و گمانها پایان داده  و با 3گل میزبان خود را مغلوب ساخته و درست یک هفته مانده به پایان رسمی مسابقات، به تعبیری عملا تکلیف قهرمانی خود را مشخص و با 25 امتیاز قهرمان لیگ فوتبال بزرگسالان استان در فصل 96-95 شدند. اگرچه که هفته دهم و پایانی رقابتها تکلیف نایب قهرمان را مشخص میکند اما درهرحال پیشگامان 17 امتیاز و دیگر تیم بعد از این تیم سرخپوشان با 14 امتیاز فعلا در جایگاه دوم و سوم قرارگرفته اند.

در این میان قطعا اینکه تیم بستنی اعتمادیان توانست تا هفته نهم بدون باخت کار را پیش ببرد،موضوع جالب توجهیست.
جا دارد به کلیه اعضای تیم بستنی اعتمادیان قاین تبریک و شادباش گفته و از همین الان اعلام نموده که کار و به قول معروف حساب و کتاب در لیگ کشوری حتی در پایین ترین سطح که لیگ3باشد، زمین تا آسمان با لیگ استانی تفاوت دارد و از این رو مطابق با قول و قراری که در جلسات هماهنگی نیم فصل اول و دوم منعقد شد،بایستی نماینده خوب قاین تکلیف حضور یا عدم حضور خود را بعنوان نماینده استان در لیگ 3 مشخص کند. چراکه این حضور(شرکت درلیگ3) مستلزم مقدماتی است که بایستی حتما ازسوی تیم بستنی اعتمادیان قاین و حتما هیأت فوتبال آن شهرستان و سایر مراجع مربوطه قاین مشخص و فراهم شود. بامید آرزوی موفقیت و حضور شایسته قاین در لیگ3کشور


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی