پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران بر امارات
تاريخ : پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, | 16:57 | نویسنده : sport-kj
 
 
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این بازی، ایران تیم برتر میدان بود و اماراتی ها حرفی برای گفتن در زمین نداشتند و ایران با 13 گلی که به امارات زد نشان داد که مدعی اول قهرمانی در مسابقات داخل سالن کره جنوبی است.
گلهای ایران را محمد طاهري (سه گل)، حسين طيبي (سه گل)، مهدي جاويد(سه گل)، قدرت بهادری(دو گل) و  سيد علي کيايي،  و حسن‌زاده هر کدام یک گل به ثمر رساندند تا امارات سیزده تایی شود.
داوران ژاپنی این دیدار قضاوت کردند و بر اساس گفته مصطفی عمادی سرپرست تیم ملی فوتسال، بازیکنان امارات بسیار خشن بودند و محمد کشاورز در یکی از صحنه ها در نیمه اول آسیب دید و از بازی بیرون رفت.  حضور او در بازی مقابل عراق در هاله ای از ابهام قرار گرفته هر چند تیم پزشکی سعی می کند که او را به بازی روز دوشنبه 10 تیرماه مقابل عراق برساند. بازیکنان اماراتی در این بازی کارت های زرد گرفتند و مهدی جاوید از ایران از بازی اخراج شد تا در بازی مقابل عراق حضور نداشته باشد.
بازی ایران و عراق ساعت 16 به وقت محلی روز دوشنبه 10 تیرماه برگزار می شود.
تیم ملی فوتسال ایران از رکورداران رقابتهای فوتبال داخل سالن به شمار می  رود و در سه دوره گذشته اين بازي‌ها بدون باخت و  با احتساب 13 گلی که به ثمر رسانده با 191 گل زده و 22 گل خورده بهترين جايگاه را در ميان تيم‌هاي فوتسال حاضر در بازیهای داخل سالن دارد.
در دیگر دیدارها ژاپن هشت بر صفر ازبکستان را شکست داد و در بازی چین و اندونزی، این چین بود که دو بر یک به پیروزی رسید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی