در بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از بزرگ ترین پروژه ورزشی خراسان جنوبی
در بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از بزرگ ترین پروژه ورزشی خراسان جنوبی
دکتر احمدی: استادیوم 15 هزار نفری بیرجند تقریبا آماده افتتاح است

 

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت:تلاش می کنیم در اولین فرصت ممکن جلسه هماهنگی را در تهران با حضور مقامات استانی،شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و وزارت ورزش و جوانان برگزار کنیم تا هر چه زودتر مشکلات استادیوم حل و فصل شود.

 

دقایقی پیش دکتر سیدعبدالحمید احمدی،مشاور عالی و معاون وزیر ورزش و جوانان و هیئت همراه از بزرگ ترین پروژه ورزشی خراسان جنوبی،ورزشگاه 15 هزار نفری غدیر بیرجند بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،احمدی با بیان اینکه  استادیوم  15 هزار نفری بیرجند تقریبا آماده افتتاح است،بر ضرورت حل مشکلات درون استانی از جمله تامین راه های دسترسی و مهار آب های سطحی تاکید کرد و افزود: تلاش می کنیم در اولین فرصت ممکن جلسه هماهنگی را در تهران با حضور مقامات استانی،شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و وزارت ورزش و جوانان برگزار کنیم تا هر چه زودتر مشکلات استادیوم حل و فصل شود.
بهرام عزیززاده مقدم،مدیرکل ورزش و جوانان نیز در جریان این بازدید، با اشاره به اینکه این پروژه از سال85 و از محل اعتبارات ملی آغاز شده و تاکنون برای احداث آن 163 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است،خاطرنشان کرد:این در حالی است که برای اتمام کامل پروژه و در حال حاضر نیازمند اعتبار 150 میلیاردی هستیم.
وی پیشرفت فیزیکی این پروژه 27 هزار متر مربعی را 90 درصد اعلام کرد و بیان داشت:تزریق قطره چکانی اعتبارات موجب فرسایشی شدن روند ساخت و طولانی شدن مدت آن شده است و این انتظار در نزد افکار عمومی و مسوولین وجود دارد که باید فکر اساسی برای پایان بخشیدن به عملیات احداث و بهره برداری از آن اندیشیده شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی