تیراندازان اعزامی خراسان جنوبی به مسابقات آزاد سال 95معرفی می شوند

تیراندازان اعزامی به مسابقات آزاد معرفی می شوند:
تیراندازان استان برای حضور در هشتمین دوره مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه سال 95 که در فدراسیون تیراندازی واقع در مجموعه آزادی تهران برگزار می شود، معرفی خواهند شد.

رئیس هیئت تیراندازی استان با بیان این مطلب گفت: هشتمین دوره مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه سال 95 به منظور حضور علاقه مندان این رشته در عرصه رقابت های ورزشی و همچنین شناسایی استعدادها توسط فدراسیون برگزار می شود.
سرهنگ «نایاب» افزود: براساس برنامه ریزی فدراسیون متقاضیان در هر یک از مراحل برابر زمان بندی تعیین شده باید به سایت اینترنتی فدراسیون مراجعه کنند.
وی اولین مرحله رقابت های تپانچه را از 8 تا 10 اردیبهشت ماه و تفنگ را از 15 تا 17 اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد.
به گفته وی، ریز برنامه هر مرحله پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت اینترنتی فدراسیون اطلاع رسانی می شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات در مجموعه ورزشی آزادی تهران افزود: رقابت ها به صورت انفرادی طبق قوانینISSF  انجام خواهد شد. وی ادامه داد: بر اساس شرایط اعلام شده توسط فدراسیون، مسابقات رشته های خفیف در صورت حضور حداقل10ورزشکار برگزار و مرحله پنجم این رقابت ها مرحله نهایی تلقی خواهد شد و برگزیدگان مراحل مقدماتی با نظر کمیته اجرایی به دور نهایی دعوت خواهند شد. وی تاکید کرد: برای راهیابی به مرحله نهایی مسابقات ضرورتی برای حضور در تمام مراحل نیست. به گفته وی، براساس اعلام پیشرفت تیراندازان توسط مربیان مربوط در پایان هر دوره نفرات اعزامی به این رقابت ها معرفی خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی