گزارش کلی از مسابقات المپیاد ورزشی خراسان بزرگ در رشته تیراندازی شهریور94 به میزبانی شهرستان فردوس
گزارش کلی از مسابقات المپیاد ورزشی خراسان بزرگ در رشته تیراندازی شهریور94 به میزبانی شهرستان فردوس     

 

گزارش کلی از مسابقات المپیاد ورزشی خراسان بزرگ در رشته تیراندازی شهریور94 به میزبانی شهرستان فردوس:

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خراسان جنوبی، در این رقابت ها  ۶۰تیراندازدر بخش آقایان و ۴۰ تیرانداز در یخش بانوان از استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی حضور داشتند که در ۲ بخش تیمی و انفرادی به رقابت پرداختند.

در ادامه این مسابقات، در بخش رقابت های انفرادی بانوان این رقابت ها که  صدیقه آبدار و اکرم کیانی از بیرجند طلا و نقره و فائزه احمدی از فردوس برنز این رقابت ها را به گردن آویختند. در بخش انفرادی 5 تیرانداز از بیرجند به مربیگری سرکارخانم مقصودی و باحضور خانم ها : اکرم کیانی - صدیقه آبدار - ندا جمالی پور - شقایق چاجی - عاطفه زنگویی در فینال انفرادی این مسابقات حضور داشتند، بخش انفرادی این مسابقات روز شنبه14شهریور در سالن هیات تیراندازی فردوس با حضور 40 تیرانداز برگزار گردید و فینال بخش انفرادی روز یکشنبه15 شهریور94 باحضور تیراندازان مطرح سه استان خراسان بزرگ برگزار گردید و داوری این مسابقات را خانم مقصودی مود و کمک داوری خانم ها نجمه آزاد، زینب امینی و آسیه فاطمی زاده به عهده داشتند.

در رقابتهای تیمی بانوان در قالب 5 تیم بیرجند، بجنورد، مشهد و 2 تیم از فردوس حضور داشتند.

در بخش تیمی، تیم هیئت تیراندازی بیرجند قهرمان شد و تیم های هیئت تیراندازی فردوس و تیم هلال احمر فردوس در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

اسامی نفرات تیم های برتر:

(تیم هیئت تیراندازی بیرجند)

خانم ها صدیقه آبدار، اکرم کیانی، مهلا کریم آبادی، عاطفه زنگویی، ندا جمالی پور و شقایق چاجی

(تیم هیئت تیراندازی فردوس)

خانم ها شوکت سادات شریعتی، فاطمه صانعی پور، سعیده فاطمی زاده، فائزه احمدی و مهدیه سادات سیدمحبوب

(تیم هلال احمر فردوس)

خانم ها عارفه درایتی، منیژه رجبی، هانیه فخار، عاطفه خازنی و فائزه تکفلی

در بخش انفرادی مسابقات آقایان:

مسابقات تیراندازی المپیاد بزرگ ورزشی خراسان بزرگ که در بخش انفرادی از روز دوشنبه 16 شهریورماه94 با حضور تیراندازان مطرح سه استان خراسان بزرگ در سالن تیراندازی هیات تیراندازی شهرستان فردوس واقع در مجموعه فرهنگی ورزشی امیدهای انقلاب فردوس به سرداوری آقای حسن جعفری رییس هیات تیراندازی شهرستان بیرجند و مربی درجه2 فدراسیون تیراندازی ج.ا.ا. و به کمک آقایان مرتضی فضایلی از بیرجند و رضا فغفوری و رامین مهری داوری کردند آغاز گردید که در این مسابقات 60 تیرانداز حضور داشتند که در دور مقدماتی این مسابقات از شهرستان بیرجند تیم هیات تیراندازی بیرجند پس از رقابت سخت و نفس گیر با سایر رقبای قدر خود از 7 نفر اعزامی به این مسابقات 6 نفر موفق شدند از بیرجند به فینال این مسابقات راهیابند در دور مقدماتی طبق قوانین مسابقات 10 نفر برتر به این مسابقات جواز حضور به فینال مسابقات را داشتند که در نهایت بدلیل یکسان بودن امتیازات 12 نفر در فینال حضور داشتند در دور مقدماتی به ترتیب نفرات برتر آقایان با امتیازات :1. سیدحسین رهی(فردوس89) 2. سیدمهدی رهی(فردوس88)3.ابوالفضل هنرمند (بیرجند86)4.احسان سلمانی86 بیرجند5.سیدمجتبی متولی85 بیرجند6.سیدمصطفی متولی84 بیرجند7.علیرضا اکبری 83بیرجند8.سیدمهدی رهی 83فردوس9.محمدکاووسی (83) 10. بهزادسلیمانی80 بیرجند11.حسام مودی12(80) .مجتبی نیازی (80) که پس از ثبت این رکوردها به فینال مسابقات راهیافتند و فینال این مسابقات در روز سه شنبه 17 شهریور ساعت10 صبح برگزار گردید.

که نفرات برتر بخش انفرادی : آقایان سیدحسین رهی ازفردوس و علیرضا اکبری بیرجند مشترکا" با امتیاز89 اول شدند که با تصمیم تیم داوری آقای سید حسین رهی به دلیل تعداد نمره 10 بیشتر مقام اول و علیرضا اکبری با تعداد 10 کمتر دوم شد و سید مجتبی متولی 85 امتیاز سوم از بیرجند و احسان سلمانی با ثبت امتیاز84 از بیرجند با اختلاف یک امتیاز از نفر سوم در جایگاه چهارم مسابقات پس از رقابت شدید قرار گرفتند و آقایان ابوالفضل هنرمند و سید مصطفی متولی و مرتضی فضایلی و بهزاد سلیمانی از بیرجند به ترتیب در جایگاه های بعدی این بخش قرار گرفتند.

در مسابقات تیمی هم تیم آکادمی تیراندازی عماد نظام فردوس با ثبت امتیاز تیمی 213 در جایگاه اول ، تیم هیئت تیراندازی بیرجند با ثبت امتیاز 193در جایگاه دوم و تیم نیروی انتظامی فردوس با امتیاز 188در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش تیمی آقایان 7 تیم هیات تیراندازی بیرجند.آکادمی عماد نظام فردوس.فردوس الف . فردوس ب .هیات تیراندازی شهرستان بشرویه..هیات تیراندازی شهرستان سرایان و نیروی انتظامی شهرستان فردوس حضور داشتند.

اعضای تشکیل دهنده تیم های برتر  عبارتند از آقایان:

(تیم آکادمی تیراندازی عماد نظام فردوس)

سیدحسین رهی، سیدمهدی رهی، سیدمحمد رهی، سیدعلی رهی و امیرحسین بهاری

(تیم هیئت تیراندازی بیرجند)

به مربیگری و سرپرستی آقای مرتضی فضایلی

ابوالفضل هنرمند، علیرضا اکبری، سید مصطفی متولی ، بهزاد سلیمانی و احسان سلمانی

(تیم نیروی انتظامی فردوس)

انوشیروان اسدی، میلاد اسدی، عباس نامدار، مجتبی نیازی و مهدی نیازی

مراسم افتتاحیه این مسابقات در بخش آقایان روز دوشنبه16 شهریور94 در سالن آمفی تئاتر مجموعه ی فرهنگی ورزشی امیدهای انقلاب شهرستان فردوس با حضور مسئولین شهرستان فردوس،شهردار فردوس آقای مهندس حمید حلاج مقدم،آقای مهرانپور رییس اداره ورزش جوانان شهرستان فردوس،آقای حمید درایتی رییس هیات تیراندازی فردوس و مسئول برگزاری مسابقات تیراندازی المپیاد،آقای مجتبی ظریفی دبیرکمیته ورزشی المپیاد،آقایان احمدرمضانی و احسان قاسمیان دبیران اجرایی المپیاد و سرداور این مسابقات اقای حسن جعفری به کمک آقای مرتضی فضایلی از بیرجند به همراه نفرات شرکت کننده دو بخش انفرادی و تیمی در این مراسم حضور داشتند.

از برنامه های فرهنگی و تفریحی در حاشیه برگزاری این مسابقات برگزاری تور فردوس گردی بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی شهرستان فردوس، تور کویرنوردی،و حضور در مجموعه ی رفاهی تفریحی ورزشی آبگرم معدنی هلال فردوس بود.

ور در پایان هم مراسم اختتامیه و اهدای مدال مسابقات آقایان در دو بخش تیمی و انفرادی در سالن مجموعه ورزشی شهید درخشان فردوس با حضور تیمهای برتر و نفرات برتر بخش انفرادی با حضور مسئولین شهرستان فردوس،شهردار فردوس آقای مهندس حمید حلاج مقدم،آقای مهرانپور رییس اداره ورزش جوانان شهرستان فردوس،آقای حمید درایتی رییس هیات تیراندازی فردوس و مسئول برگزاری مسابقات تیراندازی المپیاد،آقای مجتبی ظریفی دبیرکمیته ورزشی المپیاد،آقایان احمدرمضانی و احسان قاسمیان دبیران اجرایی المپیاد و سرداور این مسابقات اقای حسن جعفری به کمک آقای مرتضی فضایلی از بیرجندحضور داشتند.

این مسابقات در رشته تیراندازی در دو بخش بانوان و آقایان از روز شنبه 15 شهریور آغاز و در روز سه شنبه 17 شهریور 94 پایان یافت.

که تیم آقایان و بانوان هیات تیراندازی بیرجند یکی از پر افتخارترین تیمها در این رقابتها شناخته شدند.

با آرزوی تداوم این موفقیت ها

روابط عمومی هیات تیراندازی خراسان جنوبی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی