کشتي استان زير دو خم کمبودهاي مالي
تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:کشتی استان, | 5:32 | نویسنده : sport-kj
کشتي استان زير دو خم کمبودهاي مالي
خراسان جنوبي - مورخ شنبه 1394/06/14 شماره انتشار 19061

سيد حسين حسيني-بخش عمده مشکلات هيئت هاي مختلف در اعزام ها مربوط به هزينه هاي بالاي وسايل نقليه است در حالي که استان هاي ديگر با وسايل نقليه دولتي کشتي گيرانشان را اعزام مي کنند، مسئولان خراسان جنوبي اين موضوع را غيرقانوني دانسته و همکاري نمي کنند.

رئيس هيئت کشتي از قوانين دست و پا گير و سخت گيرانه در ورزش استان انتقاد کرد.

«محمود اطلسي» در گفت وگو با «خراسان جنوبي» با اشاره به شرايط حاکم بر ورزش و به ويژه مشکلات مالي کشتي استان درباره ميزان کمک اداره کل ورزش و جوانان به اين رشته گفت: آن ها منابعي ندارند که در اختيار ما قرار دهند اما در حد توان هميشه حامي ما بوده اند.

وي با بيان اين که براي اعزام بيش از 20 کشتي گير به مسابقات قهرماني کشور در خرم آباد فقط براي هزينه هاي حمل و نقل 3 ميليون تومان پرداخت کرده ايم، افزود: اين مبلغ همه پولي بود که طي چند مرحله از اداره کل به حساب هيئت واريز شده بود که براي تشويق کشتي گيران استان صرف اعزام آن ها به مسابقات کشوري شد. به گفته وي، پرداخت اين هزينه ها در حالي است که هم اداره کل ورزش و جوانان و هم ديگر سازمان ها در استان داراي وسايل نقليه متعددي هستند که مي توانند در اين بخش همکاري کنند اما در مقابل درخواست هيئت کشتي براي همکاري در اين زمينه همه اعلام کردند بر اساس قانون، وسايل نقليه دولتي اجازه تردد بيش از 20 کيلومتر خارج از شهر را ندارند.

«اطلسي» در اين باره ادامه داد: اين در حالي است که در همين مسابقات خرم آباد بيشتر استان ها از جمله سيستان و بلوچستان، خراسان رضوي و گلستان که در مجاورت ما هستند با خودروهاي دولتي در رقابت ها حضور داشتند.

وي با بيان اين که بخش عمده مشکلات هيئت هاي مختلف در اعزام ها مربوط به هزينه بالاي وسايل نقليه است، گفت: در صورتي که ما هم مانند ديگر استان ها بتوانيم از اين امکان استفاده کنيم مي توانيم اين هزينه ها را براي پيشرفت ورزشکاران در جاهاي ديگر هزينه کنيم، براي مثال با 3ميليون تومان ما مي توانيم چند مسابقه داخلي برگزار کنيم.

وي با اشاره به برگزاري مسابقات کشتي قهرماني نوجوانان استان ،جام کرامت به ميزباني شهرستان نهبندان ،با قدرداني از ميزباني فراتر از انتظار اين شهرستان گفت:با همکاري خوب اداره ورزش و جوانان و ديگر مسئولان اين شهرستان،مسابقات با کيفيت خوب برگزار شد که در نهايت تيم هاي نهبندان ،بيرجند و قاين عنوان هاي اول تا سوم را کسب کردند. وي با اشاره به حضور کشتي گيران استان در اردوهاي تيم ملي که سال گذشته انجام شد، عنوان کرد: به هر حال زحمت زيادي کشيده شده است تا به اين مرحله برسيم و به خاطر همين به هر قيمتي که بود با وجود همه کمبود ها کشتي گيران ما به همه رقابت هاي برگزار شده در کشور اعزام شدند. به گفته وي، مسابقات کشتي انتخابي بزرگسالان استان جام دفاع مقدس اوايل مهر در طبس برگزار مي شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی