فیستوال مدارس فوتبال خراسان جنوبی برگزارشد...
تاريخ : شنبه 7 شهريور 1394برچسب:, | 20:39 | نویسنده : sport-kj

برگزاری فستیوال زیر 12 سال مدارس فوتبال استان

 

پیرو اخبار قبلی، فستیوال مدارس فوتبال استان با شرکت 10 تیم از 5 شهرستانهای بیرجند- طبس - قاین- سرایان و نهبندان در روز جمعه 6 شهریور با حضور بیش از 100 فوتبال آموز در رده سنی زیر 12 سال برگزار شد.

در این فستیوال که از حضور پر شور فوتبال آموزان و والدین آنها و همچنین مسئولین محترم ورزشی استان بهره می برد، استعدادیابان استان به تحلیل ویژگی های فنی و رفتاری بازیکنان پرداختند تا از بین آنها تیم منتخب زیر 12 سال استان برای حضور در فستیوال کشوری مدارس فوتبال -که امسال در 17 شهریور برگزار خواهد شد- گزینش شوند.

در این فستیوال محمود بیداریان بعنوان نماینده آکادمی ملی فوتبال بر فستیوال نظارت کرد. به گفته وی سطح استعداد در استان خراسان جنوبی بالا بوده و انتظار می رود همه ی دست اندرکاران فوتبال و ورزش استان با یک برنامه ریزی منسجم و هدفمند در جلوگیری از هدررفت این مستعدین و تقویت و توسعه توانایی های این استعدادها اهتمام ورزند.

شایان ذکر است در این فستیوال عجمی نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش استان-اصغری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند- برات زاده رییس هیأت فوتبال استان و مسئولین مختلف کمیته های هیات و مدیران و مربیان مدارس فوتبال نیز حضور داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی