اعزام نماینده استان به مسابقات فوتسال لیگ مناطق جوانان کشور
تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394برچسب:, | 19:5 | نویسنده : sport-kj

اعزام نماینده استان به مسابقات فوتسال لیگ مناطق جوانان کشور

تیم فوتسال امید دارالعلوم بعنوان نماینده استان در مسابقات لیگ مناطق جوانان فوتسال کشور که از 94/06/06 در شهرستان ملایر(استان همدان)برگزار میشود، شرکت خواهد کرد.

این مسابقات بصورت مجتمع و دوره ای برگزار خواهد شد و تیم اعزامی از استان روز سه شنبه 3 شهریور بسمت همدان حرکت خواهد کرد. درهمین این راستا علی برات زاده رییس هیأت فوتبال خراسان جنوبی با اعزام مسئول امور اداری هیأت استان به اردوی این تیم، پیام خود را به بازیکنان و کادر فنی این تیم ابلاغ نمود.

در بخشی ا از این پیام آمده است که: شما عزیزان بعنوان نمایندگان شایسته جوانان فوتسالیت خراسان جنوبی در این مسابقات حضور خواهید داشت که به همین سبب باید از هر حیث نمونه و اسوه باشید. کمااینکه در اخلاق،کوشش و تلاش و همچنین از حیث فنی نمونه اید. امید است با توکل و یاری ایزدمنان و  با همدلی و حمیت تیمی، استعدادها و توانایی های خود را زیر نظر کادر فنی تیم در میان سایر استانها به نمایش بگذارید. فارغ از کسب هر نتیجه ای، مهم حضور شایسته تان و اراده ای است که برای فعالیت در این رشته مهیج و خاص (فوتسال) به خرج داده اید و با به جان خریدن رنج سفر (چه از حیث مسافت طولانی-خستگی راه و .... و چه از سایر حیث ها) قصد دارید به فعالیت های خود سمت و سوی مناسبی ببخشید."

شایان ذکر است تیم فوتسال امید دارالعلوم در رده نوجوانان نیز مسابقات لیگ مناطق فوتسال کشور که از 21 شهریور ماه در استان گیلان-شهرستان آستانه اشرفیه آغاز میگردد، بعنوان نماینده خراسان جنوبی حضور خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی