صدور نخستین ابلاغ قضاوت داوران استان در لیگ های آزادگان فوتبال کشور

صدور نخستین ابلاغ قضاوت داوران استان در لیگ های آزادگان فوتبال کشور

نخستین ابلاغ قضاوت داوران استان در فصل جدید فوتبال کشور با انتخاب کوپل داوری خراسان جنوبی برای جام حذفی صادر شد.

بنا به اعلام فدراسیون فوتبال؛ کوپل داوران استان متشکل از سیداحمدموسوی-فرهادفرهادپور و فرزاد عبداللهی قضاوت دیدار تیم های پیام وحدت مشهد و شهرداری ارومیه-از سری رقابت های جام حذفی، در روز پنجشنبه 94/06/05 به میزبانی مشهدمقدس را عهده دار خواهند بود. در این دیدار نیز، علی طبسی از استان خراسان رضوی بعنوان داور چهارم کوپل داوران استان را در این قضاوت همراهی خواهدکرد.

همچنین در کمیته داوران فدراسیون، دو ابلاغ دیگر نیز  برای داوران استان برای لیگ دسته اول فوتبال کشور صادر شد.طبق این ابلاغ : در دیدار دو تیم خونه بخونه بابل و نفت مسجد سلیمان در روزشنبه 94/06/07 در بابل فرهاد فرهادپور و فرزاد عبداللهی به ترتیب کمک داوران اول و دومِ  مهدی مرجان زاده داور این دیدار، از خراسان رضوی خواهند بود.

سید احمد موسوی نیز بعنوان داور چهارم دیدار تیم های فولاد یزد و ماشین سازی تبریز که در روز شنبه 7 شهریور به میزبانی یزد برگزار خواهدشد،حضور خواهد داشت.

در همین راستا ریاست محترم هیأت فوتبال خراسان جنوبی، در پیامی ضمن تیریک به جامعه داوران استان، ابراز امیدواری خود را برای  ادامه دار بودن فعالیت داوران استان در سطوح اول فوتبال کشور اعلام نموده و اذعان داشتند:

امیدوارم با تلاش و کوشش بیشتر داوران برای هرچه مطلوبتر ساختن فعالیت خود، با تعامل مساعدی که با مجموعه فدراسیون به خصوص کمیته داوران داریم، بتوانیم زمینه های پیشرفت بیشتر داوری خراسان جنوبی را فراهم سازیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی