افشين پيرواني به بيرجند مي آيد
تاريخ : چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:تیراندازی94, | 2:57 | نویسنده : sport-kj
افشين پيرواني به بيرجند مي آيد
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1394/04/24 شماره انتشار 19020

حسيني-تيم ملي جوانان به همراه 5 بازيکن ليگ برتري به مربيگري «افشين پيرواني» به بيرجند مي آيد. رئيس هيئت فوتبال استان که براي نهايي کردن اين مسئله در تهران به سر مي برد، به خبرنگار ما گفت: حضور تيم ملي در استان قطعي است و در حال نهايي کردن ورود اين تيم هستيم.

«برات زاده» اين اردو را فرصت مناسبي براي استفاده مربيان و بازيکنان استان دانست و افزود: در صدد هستيم تا شرايط را براي حضور مربيان علاقه مند سراسر استان در اين مدت فراهم کنيم تا نهايت استفاده را از اين اردو ببرند.

وي که هم اکنون در کميته 4 نفره جوانان فدراسيون فو تبال استان عضويت دارد با اشاره به ارتباط خوب خود با فدراسيون فوتبال خاطر نشان کرد: درصورت تکميل ورزشگاه 15 هزار نفري و حمايت همه جانبه مسئولان استان ما مي توانيم حتي شاهد حضور تيم ملي بزرگسالان کشور در استان باشيم. به گفته وي، هر چند بيشتر هزينه اين اردو به عهده فدراسيون است ولي در صورت حمايت مسئولان به ويژه در مورد تامين اسکان مناسب ما مي توانيم شاهد اتفاق هاي زيادي از اين دست باشيم چون حضور تيم هاي ملي نوجوانان کشور در استان تجربه خوبي بود و موجبات رضايت فدراسيون و کادر تيم ملي را به دنبال داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی