لازلو مربی تیم ملی تیراندازی:لازلو: اردوی هانوفر شانس کسب اردوی ما در مسابقات جهانی آذربایجان است
لازلو: اردوی هانوفر شانس کسب اردوی ما در مسابقات جهانی آذربایجان است

لازلو: اردوی هانوفر شانس کسب اردوی ما در مسابقات جهانی آذربایجان است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی،سوچک لازلو روز پنجشنبه در حاشیه رقابت‌های تیراندازی بیست‌وهشتمین دوره یونیورسیاد ورزشی دانشجویان جهان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به کره‌جنوبی به این رقابت‌ها افزود: در این رقابت‌ها به مسئولان فدراسیون ثابت شد که این تیم پتانسیل کافی برای کسب سهمیه را دارد و نباید فرصت‌های خوب را از این تیراندازان بگیرند.

وی ادامه داد: هنوز چیزی در مورد لغو برنامه اعزام به تدارکاتی هانوفر نشنیده‌ام و با توجه به این که سالن ورزشی و هتل اجاره شده و حتی فشنگ خریداری شده است، بنابراین فکر نمی‌کنم این برنامه لغو شود. ضمن این که ما چند سلاح داریم که نیاز به تعمیر دارند و باید حداقل آنها را در آلمان برای تعمیر بدهیم.

وی درباره این که نجمه خدمتی را در ترکیب تیم ملی قرار داده است و آیا قصد دارد برای آماده شدن وی برای کسب سهمیه در ماده سه وضعیت برنامه خاصی را اجرا کند، افزود: برنامه خاصی برای نجمه ندارم و اگر برای سه وضعیت تمرین مناسب داشته باشیم، نجمه هم می‌تواند برای کسب سهمیه مبارزه کند؛ اگر چه خدمتی تاکنون ثابت کرده است که با همین شرایط هم چه توانایی‌های دارد.

وی ادامه داد: البته مطمئن هستم بجز نجمه، الهه احمدی، نرجس امام‌قلی، مه‌لقا جام‌بزرگ، مهدی جعفری‌پویا و حسین باقری و حتی محمدحسین کریمی به یک اندازه شانس کسب مدال و سهمیه را دارد اما این در صورتی است که بتوانیم برای آنان امکانات مناسب تهیه کنیم.

لازلو خاطرنشان کرد: محمدحسین کریمی در دو سال گذشته حتی یک فشنگ هم نداشت که تیراندازی کند.

این مربی از مسئولان فدراسیون خواست تا مثل همیشه از برنامه‌های تیم ملی حمایت کرده و اردوی هانوفر را نیز در زمان مناسب برگزار کنند تا تیراندازان تیم ملی در نهایت آمادگی راهی مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا شوند. وی تاکید کرد: در غیر این صورت شانسی برای کسب سهمیه نداریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی