به گزارش سرویس ورزشی برنا، نجمه خدمتی بعد از کسب مدال برنز ماده ۵۰ متر سه وضعیت انفرادی زنان دانشجویان جهان گفت: این اولین حضورم در فینال سه وضعیت ۵۰ متر بود چرا که همیشه در این بخش نفر ذخیره بودم و نمی توانستم در فینال حضور یابم. با توجه به این امر و اینکه تجربه حضور در فینال این رشته را نداشتم از کسب مدال برنز راضی هستم. هرچند که می توانستم مدال بهتری هم کسب کنم.در مجموع از عملکرد خودم در رقایتهای یونیورسیاد بسیار راضی هستم چرا که باعث شدم چند مدال نصیب کاروان ایران شود و از این موضوع خوشحالم.

خدمتی همچنین درباره تداوم روند موفقیتهایش خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان امکانات را در ادامه راه برای ما فراهم کنند. ما اردوهای آماده سازی زیادی نداشتیم ولی با همین بضاعت توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر به ما امکانات مناسب داده شود مطمئن باشید عملکرد تیراندازان ایران بسیار بهتر از اینها خواهد بود و حتی در رقابتهای المپیک هم حرفهای بسیاری برای گفتن خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: در حال حاضر به احتمال زیاد اردوی تیم ملی که قرار بود چند روز آینده در هانوفر آلمان برگزار شود، لغو شده که این موضوع باعث خواهد شد شانس تیراندازان ایران برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات آذربایجان بسیار کاهش یابد.