لازلو مربی تیم ملی تیراندازی: از این پس " نجمه خدمتی" در ترکیب اصلی تیم سه وضعیت خواهد بود
لازلو: از این پس

لازلو: از این پس "خدمتی" در ترکیب اصلی تیم سه وضعیت خواهد بود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی،سوچک لازلو در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد ورزشی دانشجویان در گوانگجو افزود: خیلی خوشحالم که با فاصله بسیار کم با تیم قهرمان در جایگاه دوم قرار گرفتیم و البته هیچ ضعفی در بین دختران تیرانداز ایرانی نیست بلکه ضعف اصلی در خانه است.

وی ادامه داد: ضعف آنجاست که ما فشنگی برای تمرین نداریم و یا اردوها و مسابقات خارجی که برای آماده‌سازی تیراندازان نقشی اساسی دارد لغو می شود، و گرنه اعضا تیم من خیلی خوب کار کردند و من از عملکرد آنان کاملا راضی هستم.

لازلو خاطرنشان کرد، آنچه را می‌خواستم تیراندازان در میدان اجرا کردند و این درحالی است که چهار سال است که آنان در چنین رقابتی شرکت نکرده بودند.

وی گفت: به نظر من ایران کشور فقیری نیست که از پس هزینه‌های آماده سازی ورزشکاران مستعد خود بر نیاید بنابراین باید هرچه زودتر در این زمینه اقدام کند.

لازلو سطح این رقابت‌ها را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: کشور چین با تمام تیم ملی خود در این مسابقه حضور داشت و البته تیم کره نیز در ترکیب خود تعدادی زیادی از نفرات تیم ملی را داشت.

این مربی تصریح کرد: البته کار تیراندازان در مسابقات جهانی بسیار سخت تر است زیرا شرکت کنندگان بسیار جدی هستند و رقابت سختی برای کسب سهمیه وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی