بدون داشتن کارت عضویت، هیچ فوتبال آموزی قادر به فعالیت نخواهد بود..
تاريخ : دو شنبه 15 تير 1394برچسب:, | 3:39 | نویسنده : sport-kj

بدون داشتن کارت عضویت، هیچ فوتبال آموزی قادر به فعالیت نخواهد بود..

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، آکادمی ملی فوتبال در راستای نظامند کردن کارت های عضویت و فعال شدن سامانه بانک اطلاعاتی مدارس فوتبال، قصد دارد تا با توسعه و کمک به شکل گیری بانک اطلاعاتی، سامانه مدارس و صدور کارت عضویت برای فوتبال آموزان فعالیت های مورد نظر را همچون گذشته و با جدیت انجام دهد.

در همین راستا پس از تصویب و تایید آئین نامه مدارس فوتبال در سال 1394 توسط کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان و ابلاغ آن به ادارات کل ورزش و جوانان استان، فدراسیون فوتبال و مدارس فوتبال، از این پس تمامی ارگانهای فوق به همراه مدارس فوتبال باید طبق آیین نامه اقدام کنند واگر مدرسه فوتبال و یا فوتبال آموزی کارت عضویت فوتبال را نداشته باشد، فعالیتش مجاز نیست.

از مزایای داشتن کارت عضویت می توان به شرکت در اردوهای استعدادیابی و انتخابی تیم های ملی زیر 13 سال، ارائه خدمات ویژه جهت تماشای مسابقات رسمی کشور، عضویت در مدارس فوتبال و تمامی باشگاهها، شرکت در تمامی مسابقات مهم باشگاهی، منطقه ای، استانی، ملی و بین المللی مدارس فوتبال، استفاده از تخفیف سالن ها و مکان های ورزشی طرف قرارداد اشاره کرد.

گفتنی است، کارت عضویت، شناسنامه فوتبالی برای فوتبال آموزان محسوب شده و برای حضور در تمامی میادین بزرگ الزامی است. اگر فوتبال آموزی کارت عضویت مدارس فوتبال را نداشته باشد نمی تواند در هیچ یک از مسابقات استانی، منطقه ای و ملی شرکت کند و در واقع فعالیتش غیر مجاز خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی