انتصاب رییس هیأت فوتبال استان به عنوان عضو کمیته جوانان فدراسیون

انتصاب رییس هیأت فوتبال استان به عنوان عضو کمیته جوانان فدراسیون

بنا به گزارش سایت فدراسیون،در پی برخی از انتصاب ها در فدراسیون فوتبال  که  جزو مصوبات جلسه هیأت رییسه فدراسیون در مورخ94/02/17 بوده است،طی حکمی از سوی علی کفاشیان،رییس فدراسیون، علی برات زاده رییس هیأت فوتبال استان خراسان جنوبی بعنوان عضو کمیته جوانان این فدراسیون منصوب گردید.

در بخشی از این حکم آمده است که:

" با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و مصوبات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در تاریخ 17 اردیبهشت ماه به عضویت کمیته جوانان منصوب می شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این کمیته، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم."

شایان ذکر است که این انتصاب در ادامه حضور ریاست هیأت فوتبال استان در جلسه شورای راهبردی فوتبال پایه (پیرو خبر مورخ93/12/14 مندرج در همین سایت)و فعالیت های مختلف  هیأت فوتبال استان به این هیأت ابلاغ گردیده است.

هیأت فوتبال استان خراسان جنوبی این موفقیت ارزشمند را به جامعه ورزش استان،مسئولین محترم اداره ورزش و جوانان و خاصه دست اندرکاران، بازیکنان،باشگاهها،هواداران و ... فوتبال خراسان جنوبی تبریک عرض نموده و از امیدواریم توفیقات بیشتر برای فوتبال خراسان جنوبی  را می نماییم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی