کمک به ليگ 2 فوتبال در چارچوب قانون و امکانات ...
تاريخ : شنبه 9 خرداد 1394برچسب:, | 4:21 | نویسنده : sport-kj
معاون اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد:
کمک به ليگ 2 فوتبال در چارچوب قانون و امکانات
خراسان جنوبي - مورخ شنبه 1394/03/09 شماره انتشار 18983

حسيني-اداره کل ورزش و جوانان در چارچوب قانون و امکاناتي که در اختيار دارد براي به راه افتادن امتياز ليگ 2 کمک مي کند.

قطعي شدن امتياز رايگان ليگ 2 فوتبال استان  براي دومين سال متوالي با وجود آمادگي حامي مالي براي حمايت از اين تيم همچنان در هاله اي از ابهام قرار دارد.

 رئيس هيئت فوتبال به خاطر مشکلات پيش آمده در سال گذشته  که در نهايت به اعلام انصراف استان از داشتن اين امتياز انجاميد به نوعي خود را از حواشي مربوط کنار کشيده و گرفتن امتياز از فدراسيون را منوط به فراهم شدن همه مقدمات در استان کرده است، «برات زاده» مي گويد: هر چند در اين بين مشکلات زيادي وجود دارد ولي لااقل اگر مشکل اتوبوس حل شود،بقيه مسائل مانند خوابگاه را مي توانيم حل کنيم.

به گفته  او، اداره کل ورزش وجوانان در مورد تامين اين امکانات مي توند نقش موثرتري داشته باشد.  اين در حالي است که «محمد رضا سميعيان» بازيکن با سابقه استان به عنوان رابط اين حامي مالي از اعلام آمادگي اين حامي مالي براي هزينه کردن يک ميليارد تومان در سال براي اين تيم خبر داده و از اين گلايه دارد که شايد به خاطر امکاناتي مانند خوابگاه، زمين چمن و... امسال هم اين امتياز از دست برود.

معاون  توسعه و امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان هم  در مورد اقداماتي که اين نهاد مي تواند براي قطعي شدن حضور نماينده اي از استان در ليگ دسته 2 فوتبال کشور انجام دهد، ابتدا در مورد وجود امتياز رايگان در سال جاري ابراز ترديد کرده و مي گويد: با توجه به اين که امتياز رايگان مربوط به خراسان جنوبي در سال گذشته به استان قم رفت و در آن جا هم به ليگ دسته 3 سقوط کرد، ما هنوز نمي دانيم که آيا در سال جاري هم چنين امتيازي وجود خارجي دارد يا نه؟!

«عجمي نژاد» ادامه مي دهد:از طرفي حامي مالي در کنار امکاناتي مانند خوابگاه و استخر، از ما چمن شماره يک و دو را مي خواهد. اين ها در صورتي است که ما خوابگاه نداريم و بقيه موارد هم بر اساس قانون در اختيار بخش خصوصي است و ما نمي توانيم به صورت تمام وقت آن را تامين کنيم ولي در چارچوب مقررات، ضوابط و امکاناتي که در اختيار اداره کل است به طور قطع کمک خواهيم کرد چرا که حضور نماينده قدرتمندي در ليگ چه براي بازيکنان و چه داوران و مربيان  استان ،مفيد خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی