دومین حضور خدمتی در سال 2015 برای کسب سهمیه المپیک ریو در آلمان خدمتی:فرصت کسب سهمیه را از دست نخوا
دومین حضور خدمتی در سال 2015 برای کسب سهمیه المپیک ریو در آلمان
خدمتی:فرصت کسب سهمیه را از دست نخواهم داد
مسابقات جام جهانی تیراندازی که در آن سهمیه المپیک توزیع می‌شود ۵ خرداد به میزبانی آلمان برگزار می شود و تیم ملی ایران نیز در 2 رشته تفنگ و تپانچه برای شرکت در این مسابقات دیروز راهی این کشور شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،مسابقات تیراندازی جام جهانی آلمان در رشته های تفنگ بادی، درازکش، سه وضیعت و در تپانچه بادی و ۲۵ متر و در ۲بخش مردان و زنان از ۵ الی ۱۳ خرداد در شهر مونیخ- آلمان برگزار می شود.
نجمه خدمتی،نماینده شایسته خراسان جنوبی در تیم ملی ،این بار تمام تلاش خود را به کار بسته است تا از دومین فرصت خود پس از مسابقات جام جهانی کره جنوبی ،این بار در مونیخ آلمان،با قرار گرفتن بر روی سکو،بزرگترین افتخار دوران حرفه ای ورزشی اش را رقم بزند ،آلمانی که در سال گذشته چهارمی جهان را در آن تجربه کرده بود.
وی در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش و جوانان از آمادگی کاملش برای افتخارآفرینی در این مسابقات گفت و خاطرنشان کرد:تمام تلاشم را برای کسب سهمیه خواهم کرد و این فرصت طلایی را با دعای خیر مردم از دست نخواهم داد.
در رشته تفنگ، الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ، نرجس امام قلی نژاد، نجمه خدمتی، صفیحه صحرا گرد، حسین باقری، مهدی جعفری پویا، پوریا نوروزیان به همراهی لازلو سوچک سرمربی این رشته  و ابراهیم اینانلو به عنوان مربی و همچنین در رشته تپانچه نیز بهناز غلامی، فاطمه حسینی، سارامیرابی ، الهام هریجانی، محمد احمدی به مربیگری سکینه خدابنده لو و به سرپرستی امیرحسین صولت تیم کشورمان را همراهی می کنند.
گفتنی است، مسابقات جام جهانی آلمان با حضور ۹۰۶ ورزشکار از ۸۶ کشور جهان در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود که سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو در آن توزیع می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی