در آستانه اعزام به جام جهانی/ بازدید شهریان از اردوی تیم ملی تیراندازی بانوان

در آستانه اعزام به جام جهانی/ بازدید شهریان از اردوی تیم ملی تیراندازی بانوان

 

معاون وزیر ورزش در امور بانوان از اردوی تیم ملی تیراندازی بانوان امروز، ۲ خرداد ماه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی٬ تیم ملی تیراندازی بانوان که برای کسب سهمیه المپیک به مسابقات جام جهانی مونیخ در حالی اعزام می شود که تمرینات خود را قبل از اعزام به این رقابتها برگزار میکند.

به همین منظور رباب شهریان٬ معاون وزارت ورزش و جوانان در امور بانوان خرداد ماه با حضور در محل تمرینات بانوان ملی پوش تیرانداز از نزدیک در جریان روند تمرینات آنها قرار گرفتند و با آنان در خصوص این ورزش و تجهیزات بحث و گفتگو کردند.

شهریان در این بازدید ضمن همراهی با طاهره علی آبادی نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی و مربیان تیم ملی بانوان ابراز امیدواری کرد که بانوان ملی پوش تیرانداز پیشگامان ورزش کشور هستند و امیدواریم که  با کسب سهمیه المپیک ریو افتخاری دیگر برای کشورمان کسب کنند.

معاون وزارت ورزش و جوانان در امور بانوان با تاکید بر ارتقا جایگاه ورزش بانوان در ایران خطاب به ملی پوشان حاضر در اردو گفت: با پتانسیلی که از شما می بینم امیداورم  شاهد موفقیت و حضور بیشتر و پررنگ بانوان باشیم.

تیم ملی تیراندازی کشورمان با ترکیب الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ، نرجس امام قلی نژاد، نجمه خدمتی، صفیحه صحرا گرد، حسین باقری، مهدی جعفری پویا، پوریا نوروزیان،بهناز غلامی، فاطمه حسینی، سارامیرابی ، الهام هریجانی، محمد احمدی در مسابقات جام جهانی مونیخ  شرکت می کند. به همین منظور این تیم روز دوشنبه/ پنجم خرداد، تهران را به مقصد  آلمان ترک می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی