جلسه بررسی مشکلات رشته ورزشی فوتبال در شهرستان بیرجند، برگزار شد.
تاريخ : چهار شنبه 19 فروردين 1394برچسب:, | 23:5 | نویسنده : sport-kj
جلسه بررسی مشکلات رشته ورزشی فوتبال در شهرستان بیرجند، برگزار شد.      

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند:

در سال 94 با رویکرد همدلی بین اعضای هیات ، پیشکسوتان، ورزشکاران و باشگاه داران شاهد فوتبال بهتری نسبت به گذشته در شهرستان بیرجند خواهیم بود.

در اولین جلسه ی بررسی وضعیت و مشکلات  فوتبال شهرستان و علت سکون این رشته ورزشی پرطرفدار اداره ورزش و جوانان شهرستان اهالی فوتبال و صاحب نظران را دور هم جمع کرد تا راهکار مناسبی برای برون رفت این رشته پرطرفدار از سکون اتخاذ گردد.

بعد از ظهر دیروزبا توجه به حساسیت موضوع و اینکه رشته فوتبال در سطح شهرستان روزهای بدی را سپری می کند پیشکسوتان مدیران ،ورزشکاران و اهالی فوتبال دور هم جمع شدند تا با ارائه نقطه نظرات و رهکارها بتوانند این رشته ورزشی را پویا کنند.

در ابتدای جلسه سید حسین اصغری  ضمن عرض خیر مقدم و تبریک سال جدید خدمت حاضرین در جلسه خواست تا مختص فوتبال در شهرستان بیرجند سخن گفته شود  و چاره اندیشی شود تا این رشته ورزشی مثل گذشته بتواند ورزشکاران زیادی را طبق برنامه و با نگاهی به آینده در زمین های ورزشی دور هم جمع کند و نظرات  و پیشنهادات خودشان را ارئه نمایند.

پیشکسوتان فوتبال باتوجه به تجربیات،راهکارها و پیشنهاداتی را ارئه نموده و خواستار همدلی و نزدیک شدن دلها با یکدیگرو از بین بردن کینه و کدورتها شدند و گفتند چنانچه با یکدیگر همدل و همسو شویم ورزش ما بخصوص رشته فوتبال همچون گذشته پویا شده و حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

شایان ذکر است در این جلسه حاضرین خواهان استقلال هیات فوتبال شهرستان شدند و مقرر شد با برگزاری جلسات تخصصی در خصوص انتخاب رئیس هیات فوتبال شهرستان بیرجند بحث و تبادل نظر شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی