حرکت کند ورزش شهر شوسف نهبندان
تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393برچسب:, | 21:53 | نویسنده : sport-kj
حرکت کند ورزش شوسف
خراسان جنوبي - مورخ پنج‌شنبه 1393/12/14 شماره انتشار 18924

کاظم حيدري-حسين مقيمي- کمبود فضاي ورزشي و حمايت هاي ضعيف از ورزشکاران شوسف پيشرفت هاي ورزشي اين شهر را کند کرده است.

مسئول سالن ورزشي چند منظوره شوسف با توجه به کمبود فضاي ورزشي در اين شهر گفت: اداره ورزش و جوانان فقط همين يک مکان ورزشي را در شوسف دارد که آن هم به صورت موقت تحويل شوراي شهر شده و هيچ اعتباري براي بهسازي و يا تجهيز آن نداريم. علاوه بر اين دو سالن ديگر هم براي بسيج و آموزش و پرورش استفاده مي شود.

«روح ا... بخشي» افزود: با وجود اين که 4 رشته واليبال، دارت، فوتسال و تنيس روي ميز در شوسف فعال است اما امکاناتي که براي اين ورزش ها داريم بسيار ناچيز است و براي تمام امکانات و تجهيزات لازم از هزينه هاي شخصي استفاده مي کنيم. به گفته وي از ابتداي سال تا کنون 6 ميليون ريال براي تعمير و نگهداري کفپوش سالن و نيز 6 ميليون ريال براي تعمير ساير امکانات اين سالن از اعتبارات شخصي هزينه شده است .

«بخشي» ادامه داد: هر ساله مسابقاتي در شوسف برگزار مي کنيم و مقام هايي نيز کسب کرده ايم ولي تاکنون هيچ توجهي به ورزش اين شهر نشده است . يکي از اعضاي شوراي شهر شوسف با اشاره به نبود نمايندگي تربيت بدني در اين شهر گفت: 15 سال پيش ساختماني با زيربناي حدود 100 متر مربع و با عنوان نمايندگي اداره تربيت بدني در شوسف احداث شد ولي هيچ استفاده اي از آن نشده و اکنون اين ساختمان روز به روز در حال تخريب است.

به گفته «يدا... باغباني» احداث اين ساختمان نشان مي دهد وجود نمايندگي تربيت بدني در اين شهر نيازسنجي شده است، اما سؤال اينجاست چرا با وجود اينکه جمعيت شهر بيش از 5 برابر آن زمان شده و تعداد جوانان جوياي ورزش هم بيشتر شده ولي اين نمايندگي تعطيل شده و فعال نمي شود.

همچنين رئيس اداره ورزش و جوانان نهبندان در خصوص چرايي نبود نمايندگي اين اداره در شوسف گفت: ساختمان اداري در شوسف براي راه اندازي نمايندگي اين اداره وجود دارد و بايد مسئولان استاني براي راه اندازي اين نمايندگي اقدام کنند.

«سعيد دل آرام» در ادامه به برخي از مشکلات ورزش در شوسف اشاره کرد و افزود: کمبود مربي آموزشي، کمبود اعتبار براي برگزاري مسابقات و همايش ها ، توان مالي ضعيف ورزشکاران براي اجاره سالن و بالا بودن هزينه هاي جاري سالن از جمله مشکلات ورزش شوسف است.

مسئول امور ورزش اداره ورزش و جوانان نهبندان همچنين از برگزاري مسابقات بازي هاي بومي محلي در اين شهر خبر داد و گفت: بازي هاي بومي محلي گام مهمي براي معرفي و اعتلاي فرهنگ کهن اين منطقه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی