بیرجند بر سکوی قهرمانی مسابقات تکواندوی خراسان جنوبی ایستاد
تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1393برچسب:, | 1:0 | نویسنده : sport-kj
رئیس هیئت تکواندو خراسان جنوبی:
بیرجند بر سکوی قهرمانی مسابقات تکواندوی خراسان جنوبی ایستاد
تکواندو
بیرجندرسا-رئیس هیئت تکواندو خراسان جنوبی گفت: در مسابقات تکواندو قهرمانی استان انتخابی اعزامی به مسابقات کشوری تیم شهرستان بیرجند با کسب 104 امتیاز قهرمان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در بیرجند اظهار کرد: مسابقات تکواندو قهرمانی خراسان جنوبی انتخابی اعزامی به مسابقات کشوری در چهار رده سنی به میزبانی شهرستان سرایان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 200 تکواندوکار استان از شهرستان‌های بیرجند، سرایان، قاین، بشرویه، طبس، خضرى و فردوس در قالب 9 تیم به مدت سه روز در سالن ورزشی ملت سرایان به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت تکواندو خراسان جنوبی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، 150 بازى انجام شد که در پایان تیم تکواندو (الف) شهرستان بیرجند با کسب 104 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، تیم تکواندو (الف) شهرستان سرایان با 72 امتیاز نایب قهرمان شد و  قاین با 64 امتیاز مقام سوم را کسب کرد و  تیم‌هاى قاین، بشرویه، فردوس، سرایان(ب)، دهیارى امیرآباد (بیرجند)، خضرى و طبس عناوین چهارم تا نهم را کسب کردند.

محمودی یادآور شد: تیم طبس و تیم(ب) بیرجند مفتخر به کسب کاپ اخلاق مسابقات تکواندو خراسان جنوبی شدند و مجتبی عباسی به عنوان داور برتر این دوره از مسابقات شناخته شد.

وی خاطرنشان کرد: فنی‌ترین بازیکن در رده نوجوانان سعید احمدی از سرایان بود، بازیکن اخلاق در رده نوجوانان وحید فتح‌آبادی از سرایان شد و جلال بقالی از سرایان به عنوان بازیکن اخلاق در رده جوانان و بزرگسالان معرفی شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی