طلا و نقره مسابقات آزاد زمستانه در دستان بانوان خراسان جنوبی
تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:تیراندازی, | 11:22 | نویسنده : sport-kj

مرحله نهایی مسابقات زمستانی سلاح های بادی

طلا و نقره مسابقات آزاد زمستانه در دستان بانوان خراسان جنوبی

طلای تفنگ بانوان جوان در دستان نجمه خدمتی و نقره تپانچه بانوان جوان به گردن منیژه رضوی

احسان سلمانی و حسین هاشم آبادی در مرحله نهائی در تفنگ بادی10متر جوانان حذف شدند ...

آخرین روز از مرحله نهایی مسابقات آزاد زمستانی سلاح های بادی با برگزاری فینال رشته تفنگ بانوان جوان به پایان رسید و نجمه خدمتی،جایگاه نخست را به نام خود ثبت کرد.
مرحله نهایی مسابقات آزاد سلاح های بادی کشور در رشته تفنگ بانوان در رده سنی جوانان برگزار شد و نجمه خدمتی بانوی طلایی ایران در بازیهای آسیایی اینچئون و دارنده مدال های آسیایی و جهانی، توانست با راه یابی به فینال این رشته و قرار گرفتن در جمع هشت تیرانداز برتر کشور، مدال طلای این مسابقات را نیز از آن خود کند.
براساس این گزارش، در دومین فینال مرحله نهایی مسابقات آزاد زمستانی تپانچه بانوان جوان پس از برگزاری مرحله مقدماتی۸ نفر وارد فینال شدند که طی آن هانیه رستمیان از تهران دارنده مدال نقره مسابقات آسیایی تهران توانست در جدال با حریفان خود در جایگاه اول این رقابتها بایستد و منیژه رضوی از خراسان جنوبی و سارینا قرابت از آذربایجان غربی توانستند در مکان های دوم و سوم قرار بگیرند.
لازم به ذکر است در این رقابت ها نجمه خدمتی و ساره آزادمنش در گروه تفنگ جوانان - منیژه رضوی در گروه تپانچه جوانان - مهدی رضایی، احسان سلمانی، حسین هاشم آبادی و ابوالفضل میابادی در گروه تفنگ جوانان نمایندگان خراسان جنوبی بودند که در دو مرحله مسابقات مقدماتی(مرحله اول و دوم) با ثبت بالاترین امتیاز در مجمع رکوردها، اولویت بندی و در گروه نفرات منتخب به مرحله نهائی دعوت شدند.
مرحله نهایی مسابقات زمستانی سلاح های بادی از پانزدهم لغایت هفدهم بهمن ماه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور و به سرداوری خانم لیلا لمسه چی داور بین المللی در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی