رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی خبر داد رقابت فرنگی‌کار خراسان‌جنوبی در مسابقات بین‌المللی
رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی خبر داد
رقابت فرنگی‌کار خراسان‌جنوبی در مسابقات بین‌المللی کشتی جام یادگار امام(ره)
بیرجندرسا-رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی گفت: امید آرامی فرنگی‌کار ملی‌پوش نوجوان نهبندانی در مسابقات بین‌المللی کشتی جام یادگار امام(ره)به روی تشک می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، محمود اطلسی‌مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: نوجوان نهبندانی خراسان جنوبی در مسابقات بین‌المللی کشتی جام یادگار امام(ره) به مصاف رقیبان می‌رود.

وی افزود: این مسابقات از نهم تا دهم بهمن‌ماه جاری با حضور نمایندگان 13 کشور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در دو رشته آزاد و فرنگی و در 10 وزن در سالن کشتی شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی تصریح کرد: کشورهای بلغارستان، گرجستان، هند، قزاقستان، آذربایجان، بنگلادش، قرقیزستان، کره شمالی، ترکمنستان، اوکراین، روسیه، ارمنستان و عراق تاکنون برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و این مسابقات با توجه به حضور تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در بین سه تورنمنت برتر دنیا قرار دارد.

اطلسی‌مقدم یادآور شد: امید آرامی نوجوان موفق کشتی فرنگی نهبندانی خراسان جنوبی در وزن 42 کیلوگرم به همراه پویا داد‌مرز(خوزستان) اصغر ارجمند(فارس) محمد عطایی (تهران) به روی تشک می‌رود.

وی با بیان اینکه این نخستین حضور امید آرامی در مسابقات بین‌المللی کشتی جام یادگار امام(ع) است، خاطرنشان کرد: امید آرامی در نیمه دوم آذر ماه امسال در مسابقات کشوری تهران که با حضور 280 کشتی‌گیر در 10 وزن از 29 استان برگزار شد، در رده نوجوانان مسابقات شرکت کرد و بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و به اردوی تیم ملی دعوت شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی