دعوت برترین های تیراندازی استان به مرحله نهایی حضور درخشان تیراندازان خراسان جنوبی در مسابقات کشوری
دعوت برترین های تیراندازی استان به مرحله نهایی
حضور درخشان تیراندازان خراسان جنوبی در مسابقات آزاد زمستانه
اسامی منتخبین و راه یافتگان به مرحله نهایی مسابقات زمستانی سلاح های بادی آقایان و بانوان در رشته های تفنگ و تپانچه مشخص شد.

نجمه خدمتی و ساره آزادمنش در گروه تفنگ جوانان- منیژه رضوی در گروه تپانچه جوانان -مهدی رضایی، احسان سلمانی، حسین هاشم آبادی و ابوالفضل میابادی در گروه تفنگ جوانان نمایندگان خراسان جنوبی هستند که در دو مرحله مسابقات مقدماتی (مرحله اول  و دوم)  با ثبت بالاترین امتیاز در مجمع رکوردها، اولویت بندی و در گروه نفرات منتخب به مرحله نهائی دعوت شده اند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی تیراندازی استان،در بخش تفنگ و تپانچه مردان ۱۰۸ نفر و در بخش زنان ۱۱۸ نفر معرفی شدند. گفتنی است، از نکاتی که مرحله نهایی این مسابقات با دو مرحله پیشین آن متمایز می کند، برگزاری فینال در هر رشته و رده سنی است که با مراسم اهدای مدال همراه خواهد بود.

شایان ذکر است، دو مرحله مقدماتی مسابقات زمستانی سلاح های بادی، دی و آذرماه سال جاری برگزار شد که مرحله نهایی این مسابقات نیز ، پانزدهم لغایت هفدهم بهمن ماه محل در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود و نمایندگان خراسان جنوبی در این رقابت ها حضور خواهند یافت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی