نایاب،رییس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی شد
تاريخ : شنبه 4 بهمن 1393برچسب:تیراندازی, | 18:24 | نویسنده : sport-kj
در مجمع انتخاباتی خراسان جنوبی
نایاب،رییس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی شد
محمدرضا نایاب با کسب 11 رای از مجموع 17 رای ماخوذه به عنوان رییس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی انتخاب شد

صبح امروز ،مجمع انتخاباتی رییس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی به ریاست بهرام عزیززاده مقدم،مدیر کل ورزش و جوانان و با حضور اعضا در تالار اجتماعات اداره ورزش و جوانان بیرجند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،رییس مجمع در ایتدای جلسه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با جامعه ورزش و جوانان،اشاعه ورزش واقعی را منوط به ایجاد محیط های پاک و سالم و اخلاق مدار عنوان و خاطرنشان کرد:توسعه فرهنگ حجاب در بانوان در میادین ورزشی و توجه ویژه به ورزش همگانی می بایست در دستور کارمان قرار گیرد.

در ایتدای جلسه،3 نامزد رییس هیئتی،محمدرضا نایاب از جمله برنامه های خود را ایجاد زمینه حضور فعال ورزشکاران در مسابقات کشوری،استعدادیابی در مدارس،برگزاری کلاس داوری و مربیگری و ایجاد فضای سالم و. بدور از حاشیه برای کسب موفقیت های بیشتر تیراندازی استان عنوان کرد،سپس مهدی خدمتی،دیگر نامزد انتخابات؛جذب حامیان مالی،توسعه ورزش تیراندازی در بخش دانش آموزی و دانشگاهی،توسعه اخلاقیات و معنویات در ورزش و جذب خانواده ها در کنار ورزشکاران،ارتقای ورزش شهرستان ها از جمله برنامه های خود بیان کرد و فرهاد سلیمانی نیز انصراف داد تا پس از رای گیری از میان 17 تن اعضای حاضر در مجمع،نایاب بتواند با کسب 11 رای  اعتماد اکثریت اعضای مجمع را کسب کند.

در این جلسه،3 عضو پیشنهادی هیئت رییسه،آسمانی مقدم،سرمد و مردانی نیز انتخاب شدند.

در پایان این جلسه،مدیر کل ورزش و جوانان،اظهار امیدواری کرد:با همکاری همه جانبه اعضا،زمینه پیشرفت رشته و توسعه نشاط و امید در جامعه با توجه به پتانسیل های آن بیش از گذشته فراهم شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی