تقدیر رئیس فدراسیون از هیأت فوتبال خراسان جنوبی
تاريخ : دو شنبه 22 دی 1388برچسب:, | 13:8 | نویسنده : sport-kj

تقدیر رئیس فدراسیون از هیأت فوتبال خراسان جنوبی

رئیس فدراسیون فوتبال از عملکرد هیأت فوتبال خراسان جنوبی در امر استعدادیابی تقدیر و تشکر کرد.

22 دی 1393

به گزارش سایت رسمی فدراسیون؛ علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از هیات فوتبال خراسان جنوبی به دلیل عملکرد مطلوبش در امر استعدادیابی گفت: عملکرد کم نظیر هیأت فوتبال خراسان جنوبی در امر استعدادیابی میتواند بصورت نمونه در تمامی استانها مورد بهره برداری قرار گیرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در جریان برگزاری نشست هم اندیشی روسای هیأت های فوتبال و اعضای هیأت رییسه در تهران و مجمع فدراسیون ضمن قدردانی از عملکرد کم نظیر هیأت فوتبال خراسان جنوبی در امر استعدادیابی گفت: طرح انجام شده در خراسان جنوبی که در دورترین نقاط مرزی و حتی در روستاهای استان اجرا شده است، میتواند به صورت پایه و نمونه در تمامی استانهای کشور مورد استفاده قرار بگیرد و در نهایت اجرایی شود. اجرای درست طرح استعدادیابی میتواند ثمرات و نتایج قابل توجهی را در توسعه فوتبال پایه و شکوفایی آن در سراسر کشور در پی داشته باشد.
گفتنی است؛ در جلسه هم اندیشی اعضای هیأت رییسه و روسای هیات های استان ها نیز گزیده ای از اقدامات انجام شده توسط استان خراسان جنوبی که بصورت لوح فشرده آماده و  نمایش داده شد و مورد تشویق و استقبال حاضرین قرار گرفت.
شایان ذکر است، در همین راستا علی کفاشیان طی نامه های جداگانه ای و با ارسال لوح فشرده ای در قالب عملکرد هیأت فوتبال خراسان جنوبی به مدیرکل دفتر توسعه ورزش قهرمانی و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و استانداری خراسان جنوبی، خواستار تشویق و همراهی و حمایت مالی این طرح شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی