برد4بر0تیم ملی ایران مقابل لبنان در دورمقدماتی رقابتهای جام جهانی2014برزیل
 
 
 
کی‌روش: زدن 4 گل در هر بازی سخت است /
کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از پیروزی تیم ملی فوتبال برابر لبنان با تبریک این پیروزی به بازیکنان تیمش گفت:  پیروزی برابر لبنان در مرحله انتخابی جام جهانی را یک قدم رو به جلو دانست ولی دیدار برابر کره جنوبی را مهم‌ترین دیدار ایران در این مرحله عنوان کرد.

 

 به گزارش سایت رسمی فدراسیون، وی در این باره گفت: قبل از هر چیز می‌خواهم به بازی خوب بازیکنانم اشاره کنم که از ابتدا تا انتهای بازی اشتیاق زیادی داشتند. زدن 4 گل در هر بازی سخت است اما امروز طوری بازی کردیم که در اواخر بازی حس می‌کردیم که می‌توانیم یک گل دیگر هم بزنیم.
کی روش در ادامه درباره عملکرد حریف تیم ملی در بازی امشب گفت: لبنان در این بازی خیلی خوب بود. آن‌ها از اول بازی می‌خواستند که فوتبال هجومی انجام دهند و برای این کار از سه چهار مهاجم در ترکیب‌شان استفاده کردند. دستور کار ما از اول بازی این بود که ریتم خوبی را حفظ کنیم و حریف را تحت فشار قرار دهیم. خوشبختانه توانستیم 4 گل بزنیم. باز هم این پیروزی را تبریک می‌گویم چون این پیروزی یک قدم رو به جلو بود اما مهم‌ترین بازی ما در برابر کره خواهد بود.
وی در پایان درباره بازی آخر ایران که برابر کره جنوبی خواهد بود نیز گفت: آن بازی دیداری است که ایران در دو زمین انجام می‌دهد یکی در کره و برابر این تیم و یکی در تاشکند و برابر قطر. ما به تیم‌مان اعتماد داریم و سعی خواهیم کرد که در کره صعود خود را به جام جهانی با یک پیروزی جشن بگیریم.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی