در جلسه بررسی مسایل و مشکلات هیئت تیراندازی خراسان جنوبی مطرح شد
در جلسه بررسی مسایل و مشکلات هیئت تیراندازی خراسان جنوبی مطرح شد
جنوب شهر بیرجند صاحب یک سالن ورزشی اختصاصی تیراندازی می شود
نگاه ویژه ای به رشته های مدال آور و انفرادی داریم.

بهرام عزیز زاده مقدم،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی که ظهر امروز در دیدار محمدرضا نایاب،رییس هیئت تیراندازی استان در دفترش سخن می گفت با بیان این مطلب افزود:هیئت های ورزشی نقطه قوت اداره کل و بازوان توانمند ورزش استان هستند و مضاف بر آنکه این خدمت را عاشقانه و خالصانه و بدون هیچ چشمداشتی انجام می دهند،باید بپذیریم که مدیریت در هیئت های ورزشی آن هم بدون منابع و امکانات کار سختی است و کارو تلاش زیادی می طلبد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،وی با اشاره به افتخار آفرینی نجمه خدمتی در مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی،از برنامه ریزی اداره کل برای سرمایه گذاری بهینه در رشته های انفرادی و پرمدال با چشم انداز حضور موفق در مسابقات 2018 جاکارتای اندونزی خبر داد و تصریح کرد:در تحقق این چشم انداز مربیان نقش بسزایی ایفا می کنند،باید جایگاه و منزلت آنان را ارتقا ببخشیم و یکی از زمینه های ارتقابخشی،تامین حداقل های معیشت و حق الزحمه و بسترسازی افزایش دانش و آگاهی های فنی و مهارتی آنان است.

عزیز زاده با انتقاد از برخی خودنگری ها و عدم قرار دادن خود در جایگاه دیگران و رصد مسایل از یک نگاه کلان و منشوری و فقدان اشرافیت به مباحث و تنگناهای مالی،تصریح کرد:یاید واقع بینانه و آینده نگرانه عمل کنیم.

رییس هیئت تیراندازی:با تمام توان در خدمت هیئت استان هستم

محمدرضا نایاب،رییس هیئت تیراندازی استان با بیان اینکه از ظرفیت کسب افتخار توسط نجمه خدمتی در مسابقات آسیایی بدرستی استفاده نکرده ایم،تصریح کرد:انگیزه و علاقه زیادی به ویژه از سوی بانوان در این رشته ایجاد شده است که امکانات و تجهیزات و منابع ما جوابگوی این تقاضای فزاینده نیست و خواستار نگاه ویژه اداره کل در تخصیص اعتبارات،تامین سلاح و پیش بینی یک باب سالن ورزشی در جنوب شهر مرکز استان شد.

وی با بیان اینکه هیئت باید ظرفیت بروز شکوفایی و پرورش استعدادها را نه برای یک نفر،گروهی خاص و یا بخشی از جامعه تامین کد،تصریح کرد:چتر تیراندازی استان می بایست برای هم افزایی که علاقمند به رشته تیراندازی هستند که مورد تاکید دین مبین اسلام است در درجه اول از حیثیت توسعه ورزش همگانی و چه ملی و مراحل بالاتر ورزش قهرمانی مهیا  شود.

شایان ذکر است در این جلسه،علی اصغر نظامی،مسوول حراست،محمد یوسفی،رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و سعید فروزنده حضور داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی