مصاحبه مطبوعاتی هیئت فوتبال خراسان جنوبی و آیین رونمایی از طرح استعدادیابی 3 ساله
مصاحبه مطبوعاتی هیئت فوتبال خراسان جنوبی و آیین رونمایی از طرح استعدادیابی 3 ساله
بزرگ ترین هدف هیئت فوتبال استان؛معرفی خراسان جنوبی با شناسایی استعدادها مبتنی بر کار علم محور است

علی برات زاده،رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی که در مصاحبه مطبوعاتی صبح امروز و در آیین رونمایی از اجرای طرح استعدادیابی  3 ساله فوتبال استان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه سخن می گفت،با بیان این مطلب افزود:استمرار این طرح با حمایت همه جانبه مسوولان و در قالب تشکیل شورای ورزش استان و پیش بینی حداقل های مالی و امکاناتی میسر می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،وی با بیان اینکه در اجرای این طرح 50 منطقه را در سراسر استان شناسایی کرده و با هزینه یکصد میلیون ریالی تعداد 5 هزار دانش آموز مستعد را شناسایی کرده ایم،تصریح کرد:بزرگی و نویی این طرح به حدی بود که خودمان و تیم استعدادیابی به دل روستاها رفته ایم تا غبار محرومیت و محدودیت را از چهره استعدادهای ناب استان بزداییم.

برات زاده،با بیان اینکه در اجرای این طرح با مخالفت های زیادی به ویژه از سوی باشگاه های ورزشی روبرو بودیم،اظهار داشت:برای رشد و توسعه استان چاره ای جز سرمایه گذاری در مبحث آموزش و توجه به استعدادهای پایه نداشته و نداریم،چرا که راه اندازی آکادمی،بستر علمی برای پرورش ومعرفی بازیکنان است و هزینه های آن را نیز AFC و فدراسیون فوتبال کشور تامین می کند.

وی راه برون رفتن از شرایط رکود فوتبال استان را در جذب بازیکنان مطرح سرباز و رونق بخشیدن به تیمداری از طریق حمایت تیم های نظامی قلمداد و خاطرنشان کرد:در حال حاضر طرحی وجود دارد که در صورت حمایت مسوولین می توانیم بازیکنان مستعد کشور را در رده های مختلف بدلیل هم مرزی با کشور افغانستان جذب کنیم و سهمیه بگیریم.

رییس هیئت فوتبال استان با اشاره به برنامه های خود در زمینه ارتقای سطح آموزش،از برگزاری دروه مربیگری B آسیا در هفته گذشته به میزبانی خراسان جنوبی گفت و تصریح کرد:راه اندازی آکادمی مدرن فوتبال در بهمن ماه در فردوس انجام خواهد شد و تلاش داریم نگاه به ورزش را تغییر بدهیم چرا که فوتبال امروز،فوتبال مدرن است.

برات زاده با بیان اینکه متاسفانه بستر فراهم کردن فرش قرمز برای جلب و جذب حمایت بخش خصوصی را تا کنون نداشته ایم،تصریح کرد:ورزش بدون حمایت بخش خصوصی یعنی حرکت مقطعی و این بدان معناست که ما برنامه جامعی برای توسعه فوتبال استان نداریم و افزود:سهم خانواده ها را در ورزش در فوتبال پرداخت نکرده ایم،بسیاری از آسیب ها را می توانیم با توسعه فوتبال کم کنیم؛اما از این ظرفیت بدرستی استفاده نکرده ایم.

شایان ذکر است در این جلسه از مستند تصویری 10+90 که حاوی یکصد دقیقه  گزارش عملکرد 3 ساله اجرای طرح استعدادیابی استان به دو زابن فارسی و زیرنویس انگلیسی است،رونمایی شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی