تیراندازان خراسان جنوبی به مسابقات زمستانه 93اعزام خواهند شد
تاريخ : چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:تیراندازی, | 13:40 | نویسنده : sport-kj
RPتیراندازان خراسان جنوبی به مسابقات زمستانه اعزام خواهند شد     

 

 

اولین مرحله از چهارمین دوره مسابقات تیراندازی آزاد زمستانی سلاح های بادی در دو رشته تفنگ و تپانچه در سه مرحله و در تاریخ های 19 الی 21 اذر ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی هیئت تیراندازی خراسان جنوبی، این رقابتها با هدف توسعه و تعمیم ورزش تیراندازی و فراهم ساختن فرصت مناسبی برای حضور علاقه مندان این رشته در عرصه رقابتهای ورزشی و شناسایی استعدادهای برتر به صورت آزاد و در دو بخش آقایان و بانوان در سالن80 خط مجموعه ورزشی آزادی اجرا خواهد شد که در گروه آقایان دانیال کاظمی، علیرضا اکبری، مهدی رضایی، ابوالفضل میابادی و احسان سلمانی و در گروه بانوان ساره آزادمنش، زهرا خدادادی و راضیه حاجی حاجی پور به این مسابقات اعزام می شوند.

براساس این گزارش این مسابقات طی سه مرحله (اول- دوم- نهایی) برگزار می شود که در هر مرحله ورزشکاران در دو راند(دو مسابقه) جداگانه برای ثبت رکورد به رقابت می پردازند. به عبارت دیگر هر ورزشکار در یک روز 2 بار خود را مورد محک قرار می دهد.

گفتنی است براساس برنامه ریزی کمیته مسابقات فدراسیون، رقابت سلاحهای بادی زمستانی سال93 در دو مرحله مقدماتی و یک مرحله نهایی اجرا می شود و هر یک از ورزشکاران پس از ثبت امتیاز در دو مرحله مقدماتی، در مجموع بالاترین امتیازات(مرحله اول و دوم) اولویت بندی شده و نفرات منتخب برحسب بالاترین رکورد به مرحله نهایی دعوت می شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی