برگزاری ششمین تمرین تیم ملی فوتبال با حضور کفاشیان
تاريخ : جمعه 23 آبان 1393برچسب:, | 20:0 | نویسنده : sport-kj

برگزاری ششمین تمرین تیم ملی فوتبال با حضور کفاشیان

ششمین تمرین تیم ملی فوتبال با حضور علی کفاشیان-رئیس فدراسیون برگزار شد.
به گزارش سايت رسمي فدراسيون، بازيكنان تيم ملي در ادامه اردوي آماده سازي خود براي رويارويي مقابل تيم ملي كره جنوبي امروز از ساعت 10:30 به مدت يك ساعت و 45 دقيقه در كمپ تيم هاي ملي تمرين كردند.
به غير از سردار آزمون، ساير بازيكنان در تمرين حضور داشتند و جلسه تمريني پر نشاطي را برگزار كردند.بازيكنان در 45 دقيقه نخست به گرم كردن و بازي دست رشته پرداختند كه اين بخش از تمرين با نشاط بالايي همراه بود.
در ادامه بازيكنان به دستور كادر فني به ارسال توپ از جناحين و ضربات نهايي به سمت دروازه پرداختند. بخش بعدي تمرين بازي درون تيمي بين دو تيم مشكي و زرد بود.در پايان تعدادي از بازيكنان در زمين ماندند تا به تمرين ضربات ايستگاهي بپردازند.
ساير بازيكنان نيز بعد از سرد كردن به رختكن رفتند. از حاشيه هاي تمرين امروز صبح مي توان به حضور علي كفاشيان، رئيس فدراسيون در تمرين اشاره كرد.
عليرضا حقيقي كه در سوگ  از دست دادن مادر بزرگ خود عذا دار است پيام هاي تسليتي از كي روش و دن گاسپار دريافت كرد. پيش از شروع تمرين نيز محسن فروزان و عليرضا جهانبخش با رسانه ها گفتگو كردند.امروز نسبت به روزهاي گذشته تعداد بيشتري از رسانه هاي گروهي به كمپ تيم ملي آمدند.
همچنين تعدادد زيادي تماشاگر براي تماشاي تمرين در كمپ تيم هاي ملي حضور داشتند.

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی