مسئولان روي دور وعده ها منيزيم فردوس خوشبخت مي شود؟
تاريخ : چهار شنبه 21 آبان 1393برچسب:هندبال, | 1:32 | نویسنده : sport-kj
مسئولان روي دور وعده ها
منيزيم فردوس خوشبخت مي شود؟
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1393/08/21 شماره انتشار 18831

زهرا قرباني- پنج هفته از مسابقات ليگ برتر هندبال باشگاه هاي کشور مي گذرد و تيم منيزيم فردوس تنها نماينده استان توانسته از 4 بازي 3 برد کسب کند و در رده دوم جدول بازي ها قرار گيرد.

با اين که بارها مدير عامل باشگاه تاکيد کرده است نياز به حمايت مالي هيچ ارگاني نداريم و فقط به دنبال حمايت معنوي مسئولان استان هستيم اما در گزارش هاي متعدد از روند اجرايي قبل و بعد از شروع ليگ مشکلات زيادي از سوي مسئولان تيم مطرح شد.

در اين گزارش ها آمده بود که به دليل حمايت نشدن، سالن پيام نور فردوس که مي توانست قبل از مسابقات براي ميزباني ديدارهاي خانگي اين تيم آماده شود اما با وجود قول مسئولان مربوط در زمان شروع ليگ حتي تا کنون نيز آماده نشده و اين مسئله مشکلات زيادي را براي تيم به وجود آورده است طوري که آن ها مجبور شدند براي اين که سهميه بازي ها را از دست ندهند ميزباني را به مرکز استان منتقل کنند و در اين ميزباني نيز با بي مهري از سوي مسئولان استاني روبه رو شدند به عنوان مثال در ميزباني دوم در خبري 10 آبان به نقل از مدير عامل باشگاه منيزيم فردوس آمده بود در حالي که بر اساس برنامه قرار بود اين مسابقه به ميزباني مرکز استان برگزار شود اما به دليل حمايت نشدن از سوي مسئولان استاني به اجبار اين بازي در سالن فدراسيون برگزار شد.

مدير عامل باشگاه منيزيم فردوس با تاکيد بر اين که مسئولان از اين ظرفيت استفاده نکردند مي افزايد: در بازي اول که در بيرجند انجام شد هزينه زيادي براي خوابگاه پرداخت کرديم و اين سبب شد که مسابقه را به تهران انتقال دهيم تا حداقل هزينه خوابگاه را پرداخت نکنيم.

وي با گلايه از آماده نشدن سالن دانشگاه پيام نور فردوس ادامه مي دهد: براساس قول مسئولان قرار بود سالن اول آبان به بهره برداري برسد.

با پيگيري هاي خبرنگار ما اين گفته ها از طريق يک مسئول آگاه که نخواست نامش فاش شود نيز تاييد شد. او مي گويد: متوليان امر که بايد اين موضوع را درک کنند اين کار را انجام نمي دهند، از يک طرف هميشه به دنبال اسپانسر هستند و از طرف ديگر حداقل ها را براي اسپانسر فراهم نمي کنند. وي با تاکيد بر اين که زماني که اين تيم بازي هاي خود را به شهرهايي نظير گناباد و مشهد ببرد وضعيت بدتر خواهد شد مي افزايد:اين موضوع که براي اسکان تيم پول پرداخت کرده اند براي باشگاه مهم نبود فقط اين موضوع مهم است که چرا آن طور که شايسته بود تيم مورد حمايت مسئولان قرار نگرفت.

وي به اين نکته نيز اشاره مي کند که مطمئن باشيد اين تيم به هر استاني مي رفت بيشتر از اين حمايت مي شد مي افزايد:بايد از فرصت به وجود آمده نهايت استفاده را مي برديم و اگر بخواهيم ورزش استان در سطح اول کشوري باشد نيازمند کمک هستيم اگر مسئولان کمک نکنند اسپانسر ها هم وارد نمي شوند.

وي ادامه مي دهد:اگر بخواهيم اسم استان را مطرح کنيم بهترين و ارزان ترين راه، ورزش است و با استفاده از ورزش اسم استان در کشور مطرح مي شود اين که در شبکه هاي مختلف اسم استان وحتي شهرستان هاي استان گفته مي شود باعث افتخار ما است.

 

حمايت همه جانبه از سرمايه گذاران ورزش استان

معاون سياسي امنيتي استانداري نيز در اين باره به برگزاري جلسه اي به منظور رفع مشکلات اين تيم قبل از شروع ليگ اشاره مي کند و مي گويد: در اين جلسه هماهنگي هاي لازم به منظور حمايت همه جانبه از تيم انجام و قرار بر پيگيري موضوع توسط مسئولان ورزشي استان شد.

«حسيني» مي افزايد : براي تسريع در پروژه سالن پيام نور فردوس نيز مستقيم وارد عمل شديم و مشکلاتي که براي پيمانکار قبلي به وجود آمده بود رفع و سعي بر تکميل پروژه در زمان تعيين شده ، بود وي با تاکيد بر حمايت همه جانبه از سرمايه گذاران ورزش استان از تداوم اين حمايت ها خبر مي دهد و مي افزايد: به جد موضوع را پيگيري و از اين پس نيز حمايت هاي لازم از آن ها انجام خواهد شد.

 

کمبود ها را جبران مي کنيم

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبي هم مي گويد : اين بازي با هماهنگي با فدراسيون فقط براي يک بار در سالن فدراسيون برگزار شد و ديگر اين اتفاق نخواهد افتاد.

«عزيززاده» ادامه مي دهد: مسئولان منيزيم فردوس نگران نباشند بقيه ميزباني ها تا زمان بهره برداري از سالن فردوس در مرکز استان برگزار خواهد شد چرا که اين ميزباني ها حق استان است .

وي از پرداخت هزينه خوابگاه توسط باشگاه منيزيم در اولين ميزباني اظهار بي اطلاعي مي کند و ادامه مي دهد: اين موضوع به طور حتم پيگيري و از اين به بعد تعاملات نيز بيشتر مي شود. به گفته وي بر اساس قانون با توجه به اين که باشگاه خصوصي است نمي توانيم يک ريال به آنها کمک کنيم اما حداکثر حمايت را از اين گونه سرمايه گذاران در منطقه انجام خواهيم داد چرا که اعتقاد ما جذب جوانان به ورزش و سالم سازي جامعه است.

وي ادامه مي دهد: در اولين ميزباني با رايزني هايي که انجام شد امکاناتي نظير ميني بوس ،سالن بدن سازي و استخر در اختيار تيم قرار گرفت و حتي براي اجاره سالن مخابرات برنامه هاي يکي ازسالن هاي خود را تعطيل کرده و اين سالن را در اختيار مخابرات قرار داديم.

وي مي افزايد: مسئولان منيزيم فردوس درخواست ديدار با معاون سياسي امنيتي استانداري را داشته اند که به سرعت اين کار و نظير اين گونه اقدام ها انجام شده تا اين ميزباني با حداقل امکانات به بهترين نحو انجام شود.

به گفته وي البته بايد ظرفيت هاي استان در زمينه زيرساخت ها را نيز در نظر گرفت و اين که سالن هاي ما استاندارد نيست را نمي توان منکر شد.

وي به اين نکته اشاره مي کند که برگزاري اين گونه مسابقات راهي براي توسعه زيرساخت ها است و مي توان برنامه ريزي ها در زمينه بالابردن کيفيت زيرساخت ها را انجام داد.

 

توقف در مرز بازرگان

رئيس دانشگاه پيام نور استان نيز از فعال بودن پروژه سالن فردوس خبر مي دهد و مي گويد : براي رعايت استانداردهاي مد نظر کارشناسان که مهم ترين آن ها مربوط به کف پوش است مجبور شديم اين کف پوش را از کشور هلند به 3 برابر قيمت يک کف پوش معمولي خريداري کنيم.

دکتر«ثقفي» ادامه مي دهد: در مسير ورود اين کف پوش ها به مرز بازرگان با بدشانسي بزرگي روبه رو شديم و به دليل مشکلاتي که در آن منطقه هنوز وارد ايران نشده است منتظريم که پس از انجام مراودات ايران با ترکيه اين کف پوش ها آزاد شود. وي مي افزايد: همين تاخير در ورود کف پوش ها به ايران سبب شده که زمان بهره برداري از سالن نيز به تعويق افتد و در حال حاضر نمي توان زمان مشخصي براي بهره برداري از اين سالن را تعيين کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی