بیرجند میزبان دیدارهای نخست لیگ برتر هندبال کشور
تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1393برچسب:, | 23:48 | نویسنده : sport-kj
بیرجند میزبان دیدارهای نخست لیگ برتر هندبال کشور     

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند؛ به نقل از شریعتی فر رییس هیات هندبال استان:

رییس هیات هندبال خراسان جنوبی گفت: دو دیدار نخست تیم هندبال شمش منیزیوم استان، از مجموعه رقابت های بیست و هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال کشور، به میزبانی بیرجند برگزار می شود.

مجتبی شریعتی فر و مدیر عامل باشگاه هندبال شمش منیزم استان؛ با اصغری سرپرست اداره در خصوص میزبانی و فراهم کردن امکانات تشکیل جلسه دادند.

مجتبی شریعتی فرˈ افزود:با وجودی که تیم هندبال شمش منیزیوم فردوس امسال ضمن صعود به لیگ برتر کشور، به عنوان تنها نماینده ایران در رقابتهای قهرمانی باشگاه های آسیا آذر ماه به قطر می رود، اما این شهر فاقد حتی یک سالن ورزشی استاندارد برای میزبانی مسابقات لیگ برتر می باشد.
 
وی گفت: البته ما نیز به دنبال فراهم کردن حضور لیدرهای ورزشی یا همان کری خوان های با سابقه بیرجندی در روز برگزار مسابقات هستیم تا در زمینه تشویق بازیکنان، سالن را به وجد آورند.

وی گفت: با توجه به اینکه تاکنون تجربه میزبانی رقابت های لیگ برتر هندبال را نداشتیم، دنبال آن هستیم تا بتوانیم از حیث فنی و تدارکاتی تمهیداتی را فراهم کنیم تا به بهترین شکل آداب میزبانی را بجای آوریم زیرا از گوشه و کنار نجواهایی شنیده شده که خراسان جنوبی توان میزبانی رقابت های لیگ برتر را ندارد..
 
اصغری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند گفت: در جهت پیشرفت ورزش و هندبال استان و شهرستان همکاری می کنیم و در خصوص در اختیار گذاشتن سالن ورزشی تمرین ، سالن برگزاری مسابقات؛خوابگاه جهت اسکان بازیکنان و کادر اجرایی تیم؛ استخر شنا و سالن وزنه قول مساعد داد .
 
مدیر عامل باشگاه: ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های مسئولین استان و شهرستان از اصغری سرپرست اداره بابت همکاری و مساعدت
تقدیر و تشکر کرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی