27 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در بیرجند اجرا می شود
اصغری در کنفرانس خبری گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش مطرح کرد:     

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند:

سید حسن اصغری در کنفرانس خبری که به مناسبت برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با مطبوعات برگزار شد؛ اظهار کرد: اگر در صحنه‌های ورزشی مدیریت جهادی مدنظر مقام معظم رهبری اجرا شوند قطعاً در آینده نزدیک قهرمانان ورزشی کشور بیشتر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دوشنبه 28 مهرماه جشن فرهنگی ورزشی گرامیداشت هفته تربیت بدنی در بیرجند برگزار می‌شود، افزود: این جشن ساعت 18:30 در سالن شهیدین قاسمی برگزار و هیات‌های ورزش باستانی، کاراته، ژیمناستیک و بازیهای بومی محلی برنامه اجرا خواهند کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند:  از برگزاری 27 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت این هفته در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: مسابقات شطرنج، تیراندازی، طناب‌کشی، بومی محلی، فوتسال، پرتاب پنالتی بسکتبال، تنیس روی میز، رژه موتوری هیات موتورسواری و اتومبیل رانی، نجات غریق، پیاده روی خانوادگی، غباروبی مزار شهدا، دیدار مسئولان و جمعی از روسای هیات ورزشی با خانواده شهدای ورزشکار بیرجند، شرکت در نماز جمعه از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی در شهرستان بیرجند است.

 

اصغری ادامه داد: هدف از اجرای مسابقات ورزشی در هفته تربیت بدنی آسیب‌شناسی مسابقات ورزشی و سوق دادن خانواده ها و جوانان به ورزش در سطح شهرستان بیرجند است.

 وی تعداد ورزشکاران سازمان یافته بیرجند در سال جاری را 7 هزار و 409 ورزشکار اعلام کرد و افزود: از این تعداد 5 هزار و 570 نفر آقا هستند.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند از وجود 40 هیات ورزشی در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر در بیرجند 27 مکان ورزشی وجود دارد.

 اصغری بیان داشت: درحال حاضر 20 پروژه ورزشی در بیرجند در دست احداث است.

 وی با اشاره به اینکه امسال 9 مدال آور و قهرمان ورزشی کشور از خراسان جنوبی بوده‌اند، گفت: با توجه به کسب مدال طلای انفرادی و نقره تیمی بازهای آسیایی اینچئون کره جنوبی توسط نجمه خدمتی و عملکرد موفق بانوان ورزشکار در چند دوره اخیر، 50 درصد اعتبار سالن‌های ورزشی بیرجند در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی