بهرام عزیززاده مقدم ،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی شد
بهرام عزیززاده مقدم ،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی شد     

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان،‌ امیر رضا خادم،معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت در حکمی بهرام عزیززاده مقدم،معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی را با حفظ سمت به عنوان « سرپرست اداره کل ورزش و جوانان » منصوب کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،در بخشی از این حکم به عزیززاده ،اظهار امیدواری شده است :در خدمت رسانی صادقانه متناسب با شان والای  مردم خراسان جنوبی  موفق و موید باشد.

گفتنی است بهرام عزیززاده مقدم  از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است که در کارنامه کاری بیش از دو دهه خدمت وی  ، سمت هایی از جمله ؛معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل  ورزش و جوانان خراسان جنوبی ،رییس اداره تربیت بدنی میبد،صدوق،تربت جام ،قاین،رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای  و رییس گروه تحقیقات و آموزش اداره کل تربیت بدنی استان یزد و رییس اداره ورزش و جوانان طبس دیده می شود .

شایان ذکر است این مسوولیت را پیش از این ،زنده یاد حسن رضا عمیدیان،مدیر کل فقید ورزش و جوانان خراسان جنوبی بر عهده داشت .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی