هنوز تکليف تيم ليگ 2 فوتبال مشخص نيست
تاريخ : جمعه 7 شهريور 1393برچسب:, | 2:20 | نویسنده : sport-kj
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فردوس
هنوز تکليف تيم ليگ 2 فوتبال  مشخص نيست
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1393/06/05 شماره انتشار 18769

حسيني- با وجود اين که تا شروع مسابقات ليگ 2 زمان زيادي نمانده هنوز تکليف اين تيم که قرار است به عنوان نماينده فردوس به ميدان برود،مشخص نيست.

در حالي که طبق گفته رئيس هيئت فوتبال استان،قرعه کشي  مسابقات ليگ 2 فوتبال کشور 14 شهريور انجام مي شود،تايکي دو روز قبل (زمان تنظيم گزارش)هنوز تکليف اين تيم مشخص نبود.

سرپرست  اداره ورزش و جوانان فردوس با اشاره به پي گيري هاي انجام شده از سوي مجموعه اين شهرستان مي گويد:با وجود موضع سريع حامي مالي و پي گيري هاي شبانه روزي شوراي شهر،شهردار ،اداره ورزش وجوانان و رئيس هيئت فوتبال استان، هنوز تکليف حضور نماينده استان در ليگ 2 مشخص نيست.

در حالي که تا چندي قبل امضاي تفاهم نامه از سوي استانداري به عنوان مهم ترين مانع بر سر راه اين تيم مطرح مي شد حالا و پس از امضاي تفاهم نامه گويا مشکل جديدي درباره اختيارات حامي مالي پيدا شده است. «مهران پور» در اين باره مي گويد: در آخرين پي گيري ها به پيشنهاد دکتر«امير حسنخاني» قرار شد تيم با حمايت مالي وي و با عنوان باشگاه شهرداري فردوس در مسابقات شرکت کند و در ادامه تفاهم نامه اي در محل استانداري بين حاضران که متشکل از  نماينده استاندار ،شهردارفردوس،معاون توسعه امور ورزش اداره کل و رئيس اداره ورزش و جوانان فردوس در خصوص نحوه همکاري براي حمايت از تيم منعقد شد که در نتيجه حامي مالي يکي از مفاد تفاهم نامه مذکور دال بر واگذار نشدن و خارج از استان نبردن بي قيد وشرط اين تيم را نپذيرفت.

به گفته وي همه اين مسائل باعث شده تا اين لحظه تکليف اين تيم مشخص نشود.

وقتي آخرين وضعيت اين تيم را از رئيس هيئت فوتبال که از دوماه قبل همه هم وغمش سر وسامان پيدا کردن اين تيم است،جويا مي شويم باز هم از رفت و آمدش به استانداري ،شهرستان فردوس و تماس با فدراسيون براي مهلتي ديگر مي گويد. «برات زاده »که گويا تلاش هاي دو ماهه اش نتيجه داده و بالاخره قرار شده با استاندار در اين باره ديداري داشته باشد، اظهار مي کند: در اين ديدار سعي مي کنيم مشکلات پيش رو را برطرف کنيم تا به اميد خدا اين تيم بتواند با قدرت در رقابت ها حضور يابد.

وي درباره چگونگي سروسامان دادن به اوضاع اين تيم با توجه به زمان باقي مانده خاطر نشان مي کند: هر چند ديگر استان هاي مشابه از خيلي قبل اين گونه مسائل را حل کرده اند،ولي خوشبختانه فدراسيون تا 6 مهر به ما فرصت داده است تا مسائل مختلف از جمله يارگيري را انجام دهيم. وي دغدغه حامي مالي رابه حق مي داند و مي افزايد: بالاخره وي صدها ميليون تومان در اين تيم هزينه مي کند و بنا براين بايد امکاني پيش بيايد تا بعد از گذشت  چند سال اجازه واگذاري و انتقال را داشته باشد.

به اعتقاد «برات زاده» در صورت نهايي شدن حضور اين تيم و حمايت حامي مالي از آن شاهد اتفاقات خوبي در فوتبال استان خواهيم بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی