کی روش: برای ادامه همکاری به توافق کلی رسیدیم
تاريخ : جمعه 31 مرداد 1393برچسب:کی روش, | 4:11 | نویسنده : sport-kj

نشست مشترک ریاست فدراسیون و کارلوس کی روش درباره تمدید قرارداد دقایقی پیش به پایان رسید.

 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، کی روش در کنفرانس مطبوعاتی در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا به خبرنگاران حاضر در کنفرانس خسته نباشید می گویم. مهم ترین هدف ما این بود جلسه برگزار شود و سو تفاهمات برطرف شود که خوشبختانه همه چیز مورد بررسی قرار گرفت و سو تفاهم ها برطرف شد.
وی ادامه داد:در حال حاضر شخص رییس فدراسیون و بنده همه مسائل را بررسی کردیم و به توافق کلی رسیدیم. می خواهم از کفاشیان تشکر کنم که بار دیگر این فرصت را به من داد تا در خدمت تیم ملی ایران باشم. می خواهم با خدمت در تیم ملی مراتب قدرانی خودم را به شما و ملت ایران ثابت کنم. تنها مسائلی که باقی ماند مسائل کوچک اداری است که امیدوارم تا یکشنبه حل شود و روز دوشنبه قرارداد را به صورت رسمی امضا کنیم.
کی روش افزود: درباره مدت قراردادم باید به این نکته اشاره کنم که هدف اصلی فدراسیون که بر آن تاکید دارد صعود به جام جهانی 2018 روسیه است. البته جام ملت ها هم تورنمنت مهمی است و این مسابقات را دست کم نمی گیریم اما هدف اصلی ما جام جهانی است. مطلبی که کفاشیان درخواست دارد این است که باید آماده‌سازی خود را از هم اکنون آغاز کنیم و هدف اصلی خود را جام جهانی 2018 قرار دهیم و البته در جام ملت‌ها هم برای موفقت بازی خواهیم کرد.
کی روش در ادامه صحبت هایش گفت: شناختی که از من دارید این است که همیشه دوست دارم بازی بعدی را ببرم و برنده بازی‌های آینده باشم به همین دلیل باید به سرعت دست به کار شویم و اردوهای خود را آغاز کنیم.
کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا در مورد بحث دستیارانش هم صحبتی انجام شده یا نه، خاطرنشان کرد: صحبت‌های ما در این رابطه نبود و بیشتر درباره مسائل کاری به توافق رسیدیم. البته فدراسیون فوتبال همواره معتقد است که من باید 2 دستیار ایرانی داشته باشم و مثل زمانی که آقاجانیان و نمازی دستیارانم در تیم ملی بودند این اتفاق خواهد افتاد اما هیچ مطلبی را به صورت جزئی بحث نکردیم.
وی درباره اردوهای تیم ملی هم تأکید کرد: ما از هم اکنون برای اردوها آماده هستیم و من حتی زمانی که سرمربی تیم ملی نبودم برنامه مشخصی را تهیه کرده بودم و اکنون هم طبق همان برنامه جلو خواهیم رفت. باید به این مطلب توجه کنیم که مأموریت جام ملت‌ها برای ما از جام جهانی برزیل هم سخت‌تر خواهد بود.
سرمربی تیم ملی افزود: باید اشاره کنم رقبای محلی ما و کشورهای عربی بیشتر از آنچه به موفقیت در جام ملت‌ها فکر کنند به شکست تیم ایران فکر می‌کنند. شاید در جام ملت‌های آسیا و مقابل رقبای عرب از داور صربستانی جام جهانی ما خبری نباشد اما ممکن است کسانی باشند که اشتباه کنند و به همین دلیل ما باید بسیار بهتر آماده شویم. در واقع اگر در جام جهانی خوب بودیم باید در جام ملت‌ها بهتر آماده شویم.
وی درباره مبلغ قرارادادش هم تأکید کرد: بحث قرارداد تا جام جهانی 2018 روسیه است اما من هیچ وقت درباره مسائل شخصی و خصوصی صحبت نمی‌کنم اما باید به یک مطلب اشاره کنم که به آن پی بردم و قبلا در ایران از آن اطلاع نداشتم اینکه کفاشیان مذاکره کننده بسیار سختی است. و با آنکه لبخند بر لبانش است اما بسیار سخت می‌گیرد.
عکس:صفر سرپرست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی