با ارسال نامه ای به مدیران عامل صنعتی
تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 1:17 | نویسنده : sport-kj

 

  • با ارسال نامه ای به مدیران عامل صنعتی
    نعمت زاده خواستار رعایت ضوابط شفاف سازی هزینه های باشگاههای فوتبال آنها شد/
    با دستور محمد رضا نعمت زاده 11 باشگاه حاضر در رقابتهای لیگ فوتبال ملزم به رعایت دستور العمل و ضوابط مربوط به شفاف سازی هزینه های خود شدند. 
     
    22 تیر 1393

 به گزارش سایت رسمی فدراسیون و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان،  محمدرضا نعمت زاده در نامه ای به باشگاههای سپاهان، فولاد خوزستان ، مس کرمان ، ذوب آهن اصفهان، پیکان ، سایپا، تراکتور سازی و ماشین سازی تبریز ، آلومینیوم ایران ، آلومینیم المهدی و گل گهر اعلام کرد که باشگاهها ملزم به رعایت دستور العمل و ضوابط مربوط به شفاف سازی هزینه های خود شوند. در ادامه نامه مهندس نعمت زاده به مدیران عامل شرکتها ی صنعتیاین وزارتخانه آمده است :

 در راستای اجرای فرامین مربوط به عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی در ورزش و نظام باشگاه داری و پیشبرد سالم سازی فوتبال و در خواست وزیر محترم ورزش و جوانان به همراه دستورالعمل و ضوابط مربوط به شفاف سازی هزینه های باشگاه های فوتبال لیگ برتر فدراسیون فوتبال جهت ملاحظه و رعایت دقیق مفاد اعلامی با تاکید بر پرهیز از هرگونه پرداخت رسمی یا غیر رسمی و غیر شفاف ، مستقیم یا غیر مستقیم به باشگاه ، تیم ، بازیکنان ؛ کادر فنی ، ... و بیرون از چارچوب مصوب ارسال می شود.

 

 مجددا بر رعایت دقیق مفاد نامه مطروحه و اهتمام برای اجرای شایسته سیاستهای وزارت ورزش و جوانان مرتبط با حوزه تحت تصدی تاکید می نماید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی