آیت الهی: بازیکنان ایران بازی شجاعانه ای را برابر آرژانتین به نمایش گذاشتند
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار تیم ملی ایران و آرژانتین و اردوی تدارکاتی تیم ملی امید به نکاتی اشاره کرد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون، سید محمد هادی آیت الهی-نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار تیم ملی ایران و آرژانتین گفت: بعد از سالها از ایران تیمی را دیدیم که ساختار تشکیلاتی مشخص با یک بازی هدفمند بود.تیمی منسجم که ساختارش معلوم بود و نمایش خوبی را به اجرا گذاشت. بازی شجاعانه ای را از سوی بازیکنان شاهد بودیم که این بازی تحسین همگاران بر انگیخت.
وی در ادامه بیان کرد: همانطور که شاهد هستید رسانه های داخلی و خارجی، مسئولین نظام و مردم نقطه توجهشان به بازی غیرتمندانه تیم ملی ایران بوده و این نشان می دهد که تلاش بازیکنان بی نتیجه نمانده است. اگر شرایط به نفع ما بود و داور این دیدار گذشت بی مورد در برخی از صحنه های بازی نمی کرد، تیم ایران پیروز میدان بود. به هر حال معتقدم هیچ چیزی از شایستگی ها و بازی غیرتمندانه ملی پوشان کم نمی کند. تیم ملی ایران هم اکنون دارای شخصیتی بزرگ است و با تشکیل یک ساختار تیمی منسجم توانست تحسین همگان را بر انگیزد. پیام ریاست محترم جمهور، پرفسور سمیعی و شخصیت های دیگر نشان دهنده بزرگی کار تیم ملی ایران بوده و صرفا از هر نتیجه ای که در مسابقات بگیریم، بر خود می بالیم. در واقع سرمایه گذاری هایی که بر روی این تیم انجام شد، نتیجه داد و ما توانستیم در مقابل تیمی به میدان برویم و 90 دقیقه تلاش کنیم که از بازیکنان فوق ستاره بهره می برد.حضور گسترده مردم  بعد از بازی در خیابانها نشان دهنده این است که تیم ملی بازی شایسته ای را انجام داد.در واقع مردم بهترین قاضی برای ارزش گذاری به کاری که این دلاور مردان انجام دادند، هستند.
نایب رئیس اول فدراسیون در ادامه در خصوص تیم ملی امید گفت: اردوی تیم ملی امید نیز از امروز در کمپ تیم های ملی با برنامه ای جدید که از سوی کادر فنی تیم ملی ارائه شده؛ آغاز می شود. این اردو با حضور 30 ملی پوش که چکیده ای از 140 بازیکن استعدادیابی شده هستند و فکر می کنم که روند رو به رشدی را از این تیم شاهد باشیم. ضمن اینکه آزمون و جهانبخش نیز از اردوهای آتی به تیم ملی امید اضافه خواهند شد و تمرینات خود را شروع می کنند. همچنین از اردوی بعدی هومن افاضلی و سعید الهویی نیز با هماهنگی سرمربی تیم ملی امید به تیم اضافه می شوند تا این تیم بدون دغدغه برنامه های تمرینی خود را آغاز کنند.
وی در ادامه از برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی امید با دو تیم لیگ برتری خبر داد و گفت: تیم ملی امید دو بازی تدارکاتی با تیم های ذوب آهن و نفت تهران برگزار خواهد کرد و سپس به اردن سفر می کند و پس از برگزاری دو دیدار تدارکاتی در این کشور و استراحتی کوتاه، اردوی داخلی خود را آغاز و در نهایت به ارمنستان سفر می کند تا دو بازی دوستانه دیگر با این تیم داشته باشد.
آیت الهی در پایان گفت: پس از بازگشت تیم ملی از ارمنستان و آغاز اردوی تدارکاتی تیم ملی در تهران؛ ملی پوشان امید خود را برای حضور در اردوی تدارکاتی چین آغاز می کنند و در نهایت به رقابتهای اسیایی اینچئون اعزام می شوند. امیدوار هستیم به این تیم. چرا که تیم ملی امید آینده تیم ملی فوتبال بزرگسالان است.
 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی