دیدار فرماندار، اعضای شورای اسلامی و شهردار فردوس با مدیر کل ورزش و جوانان

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان ، با اذعان به فرسودگی زیر ساخت های ورزش فردوس ، به تبیین شرایط مالی و امکاناتی اداره کل اشاره و تصریح کرد : اولویت فعلی ما در بحث پروژه های ناتمام ، رونق بخشی به اتمام هر چه سریعتر پروژه های بالای 80 درصد پیشرفت فیزکی است . تلاش ما اینست که با مدیریت اماکن ورزشی در قالب ماده  88 و  درآمد حاصله ناشی از آن ، چرخ ورزش با شتاب بیشتری به حرکت خود ادامه دهد . 
مسئول ورزش و جوانان با اشاره به جذابیت های ذاتی فوتبال ، به تببین برنامه های اداره کل برای جلب حمایت اسپانسرها و علاقه مندان به ورزش برای تقویت حضور تیم های ورزشی استان در لیگ پرداخت و خاطر نشان کرد : تلاش کردیم بسیاری از مشکلات ورزش را  با حمایت مسوولان شهرستان ها حل کنیم و خوشبختانه توفیقات خوبی را در شهرستان های سربیشه ، قاینات و سرایان داشتیم که این امید می رود در فردوس نیز این تعاملات  فرابخشی صورت گرفته و مشکلات فعلی مرتفع شود . 
رجبی مقدم، فرماندار : فرسودگی اماکن ورزشی و کمی سرانه ها، از مشکلات عمده زیر ساختی شهرستان است . 
محمد رضا رجبی مقدم ، فرماندار فردوس نیز با اشاره به خصلت های مردم منطقه از جمله قناعت پیشگی  به وضعیت نامطلوب اماکن ورزشی در حال بهره برداری و در دست اجرا پرداخت و خواستار افزایش سرانه فضای ورزشی شد . 
شهردار : بزرگترین معضل فردوس ، جذب اسپانسر است 
حمید حلاج مقدم نیز با ارایه گزارشی از همکاری شهرداری و برگزاری مسابقات و برنامه های مختلف ورزشی مشکلات مالی را یکی از دلایل نابسامانی مدیریت بر اماکن ورزشی عنوان و خاطر نشان کرد : برغم تمامی کمبودها ، آمادگی کاملی برای میزبانی مسابقات ورزشی استانی و کشوری برای ایجاد روحیه نشاط در جوانان و جامعه داریم.  

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی