آغاز فعالیت مستمر هیات اسکیت در سایه حمایت دستگاههای اجرایی
تاريخ : جمعه 23 خرداد 1393برچسب:, | 8:33 | نویسنده : sport-kj

به گزارش هیات اسکیت شهرستان طبس و بنابر خبر مندرج در پایگاه اطلاع رسانی شهرداری طبس، اعضای هیات تازه تاسیس اسکیت، جهت جلب حمایت شهرداری در توسعه ورزش اسکیت به دیدار اشرفیان رفتند.

شهردار طبس در این دیدار با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش در ارتقاء سلامت و نشاط جامعه گفت: جامعه سالم در پرتو افراد سالم پدید می آید و اگر به ورزش با نگاهی آینده نگر توجه شود، جامعه ای پویا، روبه رشد و پرنشاط خواهیم داشت.

رییس هیئت ورزش اسکیت شهرستان طبس نیز از توجه شهردار به حوزه های ورزشی تقدیر کرد و گفت: خدمات شایسته ای در حوزه های عمرانی توسط شهرداری طبس در چندماه گذشته انجام شد که در قضاوتی منصفانه مردم را به تقدیر واداشته است.

مسعود فتوت با ارائه گزارشی از وضعیت ورزش اسکیت در طبس، خاطرنشان کرد: هیئت اسکیت شهرستان در نظر دارد با برنامه ای میان مدت و بلند مدت در سایه مساعدت مسوولان طبس به گسترش این ورزش مفرح کمک کند و البته نقش شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس در این زمینه بسیار محسوس و ملزوم است.

در این دیدار که خانم طالبی نائب رییس  و حسین شبانی دبیر هیئت اسکیت شهرستان طبس حضور داشتند پیرامون مشکلات این حوزه ورزشی مذاکراتی صورت گرفت و شهردار طبس نیز برای حل برخی از آنها در حد مقدور قول مساعد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی