اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خوسف در سال 93 برگزار شد.
تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:, | 11:48 | نویسنده : sport-kj

در این جلسه که به ریاست فرجامی فرد-فرماندار شهرستان و با حضور مهرور معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان در آستانه آغاز تعطیلات تابستانی جوانان و نوجوانان برگزار گردید،موضوع اوقات فراغت مورد برررسی قرار گرفت.

مهرور معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت:با برنامه ریزی درست اوقات فراغت می توان جوان را به سوی کارآفرینی سوق داد و در راستای رفع مشکل اشتغال که یکی از اساسی ترین مشکلات جوانان ما محسوب می شود گامی بزرگ برداشت.

در ادامه فرجامی فرد-فرماندار شهرستان خوسف و رییس ستاد با تاکید به برنامه ریزی برای تقویت بنیه فرهنگی و دینی جوانان عنوان کرد:مخاطب اصلی دشمنان نظام جوانان هستند و خنثی کردن نقشه دشمنان همکاری همه جانبه و سرمایه گذاری بر روی جوانان را می طلبد.وی هم چنین ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در قالب کلاس های اوقات فراغت مورد تاکید قرار داد.

در بخشی دیگر از این جلسه ماهگلی-سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان و دبیرستاد با اشاره به نام گذاری سال 93 با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ از اعضا خواست تا با پرهیز از موازی کاری و صرف هزینه های بی مورد و توجه ویژه به مسایل فرهنگی و اخلاقی در تدوین برنامه هادر راستای تحقق این شعار گام بردارند.

در پایان مقرر شد اعضا تا تاریخ 93/3/22 برنامه های خود را به دبیرخانه ستاد اعلام کنند تا پس ازبررسی به صورت برنامه ای جامع و مدون در اختیار عموم قرار گیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی