دیدار مسئول ورزش و جوانان زیرکوه با فرماندهی انتظامی شهرستان
تاريخ : چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, | 23:13 | نویسنده : sport-kj

،وی با اشاره به توانایی ها و توانمندی های نیروهای نظامی و انتظامی برای انجام برنامه های فرهنگی و ورزشی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی وتوانمند سازی جوانان در جامعه تصریح کرد.هدف از درخواست کمک و تعامل با دستگاه ها از طرف این اداره صرفا استفاده از امکانات آن نهاد نخواهد بود بلکه اطلاع یابی از تجربیات و توانمندی های آن دستگاه در جهت هدفمند کردن و تجمیع ظرفیت های آن شهرستان خواهد بود تا بتوانیم در حل مشکلات جوانان و جامعه از آن استفاده ببریم.

سرهنگ بخشی فرمانده نیروی انتظامی:رونق و توسعه ورزش در هر شهرستان قطعا باعث کاهش آسیب های اجتماعی جوانان و در پی آن ارتقا بحث امنیت در اجتماع خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرزی زیرکوه با اشاره به وجود146کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان و وجود زمینه های لازم برای جذب جوانان به تفریحات ناسالم در این شهرستان خواستار بسیج امکانات و ادارات برای مبارزه با این پدیده شد و اظهار داشت: چه در بحث امنیت و چه در بحث ورزش قبول است که باید کار فرهنگی کنیم تا علاوه بر تامین امنیت فیزیکی از لحاظ روح و روان بتوانیم امنیت را در جامعه تامین کنیم .

 وی با اشاره به برنامه ریزی نیروی انتظامی برای ورود به بخش ورزش ، از جمله ؛ توسعه ورزش کادری و تقویت تربیت بدنی نیروی انتظامی شهرستان و حضور فعال در در بخش حمایت کننده از تیم های ورزشی به منظور تشویق دیگر ادرات و نهادها را  با هدف جلوگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش وقوع جرم، اظهار داشت : در اجرای برنامه ها و استفاده از اماکن ورزشی  نیازمند هماهنگی هستیم تا بتوانیم از ظرفیت های مشترک در کنار یکدیگر به درستی استفاده کنیم.

شایان ذکر است در این جلسه جناب سرهنگ بخشی به عنوان سرپرست هیات والیبال شهرستان زیرکوه معرفی تا با همکاری دیگر اعضاء کار ساماندهی و توسعه هیات والیبال را نیز به انجام برساند.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی