عمیدیان:تحقق اهداف برنامه ای با برنامه ریزی جمعی و همت بلند مسوولان میسر می شود

،وی با بیان اینکه سیاست دولت و وزارت،اتمام پروژه های نیمه تمام بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی است،خاطرنشان کرد :بر همین اساس هیچ پروژه جدیدی شروع نخواهیم کرد.
عمیدیان با اشاره به پیش بینی 300 میلیارد تومانی برای توسعه ورزش روستایی در قانون بودجه،خواستار پیگیری فرمانداری برای جذب حداکثری سهم استان و به تبع آن شهرستان از این منابع و برنامه ریزی لازم برای توسعه این بخش شد .
مدیر کل ورزش و جوانان با تبیین لزوم همراهی فرمانداری ها برای پیش بینی منابع مالی در قالب جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان ها در حوزه ورزش و جوانان ، تصریح کرد:با حمایت فرمانداری و اختصاص اعتبارات،این امید می رود که بتوانیم پروژه های بالای 80 درصد شهرستان  را در سال جاری به بهره برداری برسانیم .
نبی زاده،فرماندار شهرستان:اولویت یک برنامه ریزی مالی شهرستان،کاشت چمن مجموعه ملت است
علی نبی زاده،فرماندار شهرستان با بیان اینکه بیشترین درخواست مردم،کاشت زمین چمن مجموعه ورزشی ملت است،به حمایت های فرمانداری در راه اندازی مجدد استخر سرایان و رفع نواقص آن اشاره و تصریح کرد:می بایست با توسعه ورزش ،از آسیب های اجتماعی بکاهیم.باید با تعیین تکلیف پروژه ها،زمینه صیانت هر چه بیشتر از بیت المال را فراهم کنیم .
وی با اعلام آمادگی ستاد فرمانداری در بسط توسعه ورزش و حمایت از آن در اختصاص اعتبارات در کمیته برنامه ریزی شهرستان،خاطرنشان کرد:باید با انجام باقیات صالحات، زمینه ی خدمت به مردم را با سرافرازی و سربلندی فراهم کنیم تا مدیون خون شهدا نباشیم .
در این جلسه حسین اسماعیلی،معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری ،جبران رکود در حوزه برنامه ریزی جوانان را در توجه و حمایت از سازمان مردم نهاد ممکن دانست و تصریح کرد :با توجه به انرژی و انگیزه که در این  بخش وجود دارد ،باید از این پتانسیل های آنان  استفاده کنیم تا در کاهش آسیب های اجتماعی ،موفق تر عمل کنیم .
در این دیدار،حسین نوفرستی،ذیحساب، علی اصغر نظامی،مسوول حراست،علی زیوری،سرپرست گروه نظارت بر اماکن ورزشی،محمد یوسفی،رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای،حسن عزیزی،مدیر روابط عمومی،محمدامین لطفیان،سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان و محمد حسن تیموری ،معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری حضور داشتند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی