سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان درمیان برگزار شد
تاريخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:, | 12:10 | نویسنده : sport-kj

 براتی فرماندار درمیان و رئیس این ستاد خطاب به اعضای حاضر گفت توجه به مباحث جوانان تاکید رهبر معظم و بزرگان است فلذا باید برنامه ریزی مدون برای این امور از سوی دستگاه های اجرایی و نهاد های غیر دولتی هم انجام شود و این برنامه ها پس از تعریف هم باید اجرا و هم به دبیرخانه ستاد گزارش و ارسال گردد. رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان درمیان در ادامه افزود: اوقات فراغت بهترین فرصت برای آموزش های لازم و مقدمه ای بر انتخاب مشاغل از سوی نوجوانان و جوانان در آینده است، ادارت در سال گذشته فعالیت هایی داشته اند، لیکن این اقدامات باید کاربردی شود و نوع آموزش ها نیز باید متنوع باشد، چراکه نسل جوان و نوجوان ما نیازمند توجه و برنامه ریزی محتوی محور است. براتی در خصوص توسعه ورزش همگانی هم گفت: باید در زمینه فرهنگ ورزش پذیری در شهرستان همه ادارات و نهاد ها تلاش کنند، این فعالیت را تداوم بخشند و مباحث همگانی را در روستاها و بخش ها عملیاتی کنند. همچنین دستگاه های اجرایی باید مطالبات ورزش خود را از ادارت کل در نظر داشته باشند و از امکانات موجود در شهرستان اعم از سالن های ورزشی و استخر که سرمایه گذاری هنگفتی در آن انجام شده استفاده بهینه را ببرند. وی از ادارت خواست با همکاری اداره ورزش و جوانان برنامه ریزی برای حضور در میادین ورزشی برای ارتقا سطح سلامت کارکنان و دیگر آحاد جامعه شهرستانی را داشته باشند. فرماندار شهرستان و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان در پایان از کلیه اعضای ستاد خواست کلیه برنامه های ذیل ستاد را به دبیرخانه اعلام و در خصوص محور های کوتاه مدت و بلند مدت این ستاد برنامه ریزی سالانه انجام و اجرایی کنند.

بازیار سرپرست اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان نیز به تبیین اهداف ستاد و دستور کار جلسه پرداخت و از کلیه دستگاه های عضو ستاد خواست نسبت به ارائه برنامه های هفته جوان و غنی سازی اوقات فراغت و نیز توسعه ورزش همگانی و ارسال به هنگام مستندات اجرایی فعالیت ها، به دبیرخانه اقدام کنند.

در ادامه هر کدام از اعضا به گزارشی از اهم فعالیت های سال گذشته خود را پرداخته و آمادگی خود را مبنی بر همکاری و ارائه گزارش به دبیرخانه ستاد اعلام کردند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی