نتایج هفته دوم و سوم مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاههای شهرستان طبس
تاريخ : یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, | 22:49 | نویسنده : sport-kj

داوران: کاظم برزن و محمدرضاچلنگری

در دومین دیدار تیم متحول شده دهیاری محمدآباد توانست با نتیجه جالب 6 به 0 تیم دهیاری دشتغران را باشکست بدرقه نماید.گلهای دهیاری محمدآباد توسط محمدسالاری ،حسین علی زاده،قاسم شهباز(2)ومهدی رحیمی(2)به ثمر رسید.

در سومین بازی این هفته، تیم مهاجر فهالنج توانست با بازیکنان جدید خود و گلهای ابوالفضل یعقوبی (3)علی آزاد(2)درمقابل گلهای احمدجعفرنیا،رضاپورانی و احمد رحمتی پور تیم گلریز اصفهک رابا نتیجه 5به 3  شکست دهد.

در اخرین دیدار این هفته تیم شهرداری توانست با نتیجه پرگل 6بر0 تیم پلیکان را در هم کوبد.گلهای شهرداری را فکری(2)علیزاده(2)پناهیان و ابراهیمی به ثمررساندند. 

هفته سوم مسابقات فوتسال جام اعجاز طبس با انجام چهاردیدار در روز جمعه 26 اردیبهشت ماه در محل سالن شهید الاهی پیگیری شد.در پرگل ترین دیدار مسابقات تیم مهاجر توانست با نتیجه 10به 8 تیم پلیکان را شکست دهد.برای مهاجر علی آزاد (3) جوادنورالهی(2)یعقوبی،سنچولی،عزیزایی،اخوان و کمالیان گلزنی کردند.اما برای پلیکان که اولین تیم حذف شده لقب گرفت قدرتی(2)خورشیدی(3)نوالهی،غرانی،قلی زاده گل زدند.

در دیدار دوم، تیم مدعی شهرداری نتوانست نوار پیروزیهای خود را کامل کند و در مقابل سوپرگوشت منتظریه نتیجه را واگذار کرد.برای منتظریه سیدمرتضی حسینی(2)و سیدعلی حسینس گلزنی کردند.وگلهای شهرداری را بهرام ابراهیمی و فکری به ثمررساندند.

در مصاف شاهین و دهیاری محمدآباد این یاران حمید محمدیان بودند که توانستند با نتیجه 7 به 3 پیروز میدان باشتد. برای شاهین شبانی(2)میرزاده(2)محمدجمشیدی(2)وخالقی گل زدند.و سالاری علیزاده وشهباز سه گل تیم دهیاری محمدآباد را به ثمر رساندند.

در آخرین بازی این هفته هم تیم پاسارگاد موفق شد با نتیجه 6 به 1 تیم دهیاری دشتغران را با شکست بدرقه نماید.این دومین شکست شش گله تیم دهیاری دشتغران بود.برای پاسارگادپیله کش زاده(2)دیده بان(2)مهرآور و بخشی گل زدندوتنها گل دهیاری دشتغران را مصطفی قاسمی به ثمر رساند.داوری این مسابقه حساس بر عهده مهدی رجایی و رسول داوودی داوران ارزنده طبس بود که در آستانه شرکت در کلاس داوری ملی هستند.

هفته چهارم این مسابقات از ساعت 15/30 روز دوشنبه 29 اردیبهشت در محل سالن شهید الهی پیگیری می شو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی